HITTO!! Mies suuttu ihan älyttömästä jutusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PRKL

Vieras
En oikeasti tiedä itkeäkkö vai nauraa. HUOH.
Mun piti tänään mennä kasiin töihin, noh, illalla työkaveri soitti et käykö jos vaihdetaan vuoroja, johon olin enemmän kuin iloinen, mielummin aamuvuoroviikolla ja pitkät unet la-aamuna.

Noh, mies oli treeneissä ysiin asti ja luuli kai et olin jo nukkumassa, en muistanu sanoa et oonkin vapaalla (ja valvon myöhempään). Olin makkarissa kattomassa kirppisvaatteitta. Kuulin et mies tuli, noh, lajittelin viel 15min ja aattelin et käyn "yllättämään iloisesti" et laitoin saunan lämpiään, muksu on mummolassa ja mulla vapaata hu. Käppäilin alakertaa, en mitenkään hiippaillut, mutta en nyt tömistellytkään. Ja huhuilin siit aulasta et "missä oot?", noh sehän oli työhuoneessa, vetämässä käteen. Mä tulin siihen ovelle ja sit huomasin et UUPS, aattelin et hiippailen nopsaa pois, musta kun ko. juttu on ihan normaalia, mutta yksityisasia. Enkä halua nolata miestäni. Aattelin et meen vessaan tms niin kuulee et mä oon hereillä. Mies tietty näki mut, suuttu ihan saatanasti et "mä vakoilen sitä" ja joo "vittu runkkaan, mee ny soittaan kavereilles". Siis MITÄ IHMETTÄ???

En ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut että "meillähän et runkkaa". Teenhän minä sitä joskus itekkin(kaikkihan sitä tekee), ja juu nolottaisi jos mies tulis kesken hommien, mutta en nyt SUUTTUISI. VARSINKAAN KUN EN "VAKOILLUT".
Mä en tajua mistä se suuttui, sanoin et ihan normi juttuhan toi on, lisäsin viel et sauna on lämmin ni tuu jatkaan mun kaa(aattelin et käännän sen näin). Mutta ei. Nyt on sitten toinen pvä mykkäkoulua. Ei herra mun isä...

Miten tässä pyytää anteeksi?? :O :O

Jotkut ihmiset käsittelevät nolotuksen suuttumalla. Anna asian olla, ei tossa oo mitään keskusteltavaa. Jos otat sen taas puheeksi, niin mies muistaa nolostuksensa ja suuttuu vaan enemmän/uudestaan ;)

Et käsittele asiaa enää mitenkään vaan annat miehen käsitellä nolostumisensa (vaikka ei sitä kovin hyvin käsittelekään, mutta nähtävästi tuo on hänelle todella iso kolaus) ja unohdatte asian.

Mä sanoisin miehelle että ymmärrän sen nolostumisen kerta varmasti luuli olevansa yksin hereillä, mutta ei tuollaisesta asiasta kannata suuttua, ihan normaalia toimintaa. Ja että mä olen jo päässyt asian yli, kasva aikuiseksi ja pääse itsekin.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä