Hiukan harmittaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppis laiskana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nirppis laiskana

Vieras
Eli tämä äitienpäivä. Olen lapseni isästä eronnut, eikä nykyisen kanssa ole yhteisiä lapsia, vaikka hän poikaani ihan omanaan pitääkin. Kuitenkaan äitienpäivää meillä ei oo vietetty...enhän ole hänen äitinsä. Poika on vasta 3-vuotias, eli hän ei osaa äitiä mitenkään muistaa, eikä tuo ukko tajua siinä poikaa auttaa. Myöskään lapsen isä ei muista äitienpäivänä mitenkään, vaikka tosi hyvissä väleissä ollaan ja mä olen aina pojan puolesta hänelle ostanut jotain pientä isänpäivänä, syntymäpäivänä, jouluna jne. Sen verran tuo ukko nyt aamusella muisi kylkeä kääntäessään, että toivotti hyvää naistenpäivää. Nyt nukkuu tuolla, poika touhuaa autojensa kanssa ja minä juon itse keittämääni kahvia..... Ehkä naurettavaa, mutta silti harmittaa, olishan se hienoa äitienpäivää jotenkin viettää.

mä oon tosi tyytyväinen mun mies sentään yritti.
oli ostanu ihanan ison kukkakimpun ja oli naperon kanssa väsänny yhteisen kortin :)
yhtäaikaa herättiin et kahvit keitin ite, mut yritys oli kova :D

Alkuperäinen kirjoittaja nirppis laiskana:
Eli tämä äitienpäivä. Olen lapseni isästä eronnut, eikä nykyisen kanssa ole yhteisiä lapsia, vaikka hän poikaani ihan omanaan pitääkin. Kuitenkaan äitienpäivää meillä ei oo vietetty...enhän ole hänen äitinsä. Poika on vasta 3-vuotias, eli hän ei osaa äitiä mitenkään muistaa, eikä tuo ukko tajua siinä poikaa auttaa. Myöskään lapsen isä ei muista äitienpäivänä mitenkään, vaikka tosi hyvissä väleissä ollaan ja mä olen aina pojan puolesta hänelle ostanut jotain pientä isänpäivänä, syntymäpäivänä, jouluna jne. Sen verran tuo ukko nyt aamusella muisi kylkeä kääntäessään, että toivotti hyvää naistenpäivää[b/]. Nyt nukkuu tuolla, poika touhuaa autojensa kanssa ja minä juon itse keittämääni kahvia..... Ehkä naurettavaa, mutta silti harmittaa, olishan se hienoa äitienpäivää jotenkin viettää.

:laugh: anteeksi

Senkun vietät äitienpäivää! Herätä miehesi ja sano että nyt lähdetään äitienpäivälounaalle ravintolaan. Siellä syödessänne sitten kerrot että tämä on sinulle tärkeä päivä ja jatkossa toivoisit hänen auttavan lastasi muistamaan sua äitienpäivänä, kun on vielä niin pieni ettei itse osaa muistaa.

Yhteistyössä