Hiukan venähti pysäkille vienti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -k-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

-k-

Vieras
N. 8.10 olin pysäkillä tytön kanssa odottamassa linkkaria, vaan ei kuulunut autoa, eikä näkynyt. Kello 8.25 tulin siihen tulokseen että sittenkin myöhästyttiin ja talon jokainen kello on takuuvarmasti väärässä ajassa! Ei kun kotiin ja hyppäys autoon ja viemään tyttöä kouluun. Samalla pysäkillä mun taas piti olla klo 8.30, kerhotaksia odottamssa toisen tytön kanssa....

Soitin taksikuskille että tuon tuon toisen tytön itse kerhoon. Äkkiä siis koululle, takaisin kotiin, eväät reppuun, vaatteet kahdelle pienimmälle päälle (kouluun matkaa n. 3km, että eivät kauaa keskenään olleet:)) ja taas autoon. Huristeltiin kerhoon (matkaa n. 9km) ja perillä alkoi kauhea itku! Olin sitten kiireessä unohtanut lelupäivän!! Taas kotiin, ettimään uutta "brätsiä" parinkymmenen vanhan joukosta ja taas ajo kerholle. Jossa kuulin että väärä nukke:/, no en kyllä enää mennyt vaihtamaan:D

Kun sitä muutenkin liikkeellä oltiin, käytiin vielä sitten naapurissa kahvilla... Pian tästä saakin nousta ja lähteä pysäkille hakemaan tyttöä kotiin.

Hitto siis noita linkkareita! Me ei oltu myöhässä, vaan lopulta selvisi että linkka on myöhässä. Mein pysäkillä oli vasta n.8.30, vaikka koulu alkaa viisi minuuttia aikaisemmin! Joskus on käynnyt niinkin ettei koko linkkaa ole tullut lainkaan, välillä tulee kymmenenkin minuuttia etuajassa ja välillä jättää muksut pysäkille (käynnyt 2 kertaa...). Eipä se muuten niin haittaa, mulla kun yleensä on auto, mutta kun kaikilla ei ole ja koulumatka on osalla yli 10km!

Että taas tällänen aamu:) Kunhan kävin kertomassa *viheltelee*:D

Yhteistyössä