Hae Anna.fi-sivustolta

Hiukset lähti

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä mimmu, 09.07.2005.

1. mimmu Vierailija

Kertoskos joku minulle, mitä tietää hiustenlähtö unessa.
    Haroessani hiuksiani unessa niitä lähti tukko kaupalla, aivan valtavasti, lopulta aloin jo olla ihan kalju.
    Yritin jositä itse selvittää, mutten oikein saanut siitä selkoa.

2. Omenapuu Vierailija

Hei mimmu!

Et kai sinä vaan ole alkanut pelätä niitä viestejä, joita piilotajuntasi on alkanut tuottaa? Mitä uhkaa niistä näet?

Kyselee, Omenapuu

3. mimmu Omenapuulle Vierailija

En ainakaan tiedosta että pelkäisin - tuo viime öinen vaan oli ihan semmoisenaan outo tapaus että tässä aamulla haavi auki ihmettelin että oli vielä hiukset ja että se olikin unta - enkä oikein ymmärrä nyt mitä tuo meinasi.
    Varmaan huomasit tuolla aikaisempina öinä tuon käärmeen - sekin jäi vähän hämäräksi ja on siellä joitain muitakin unia, muttei ihan mimmuna kysytty.
    Mimmu vaan täällä haavi auki ja silmät pyöreenä ihmettelee että mitäs tää nyt tarkoittaa kun unet on taas alkanu tulvii mutta ei oikein jymmärrä ???

4. Omenapuulle vielä Vierailija

Kyllä taidat olla oikeassa niistä viesteistä - jotain kai nyt yritetään viestittää vaan en taida oikein ymmärtää.
    Ensin nuo muutamat unet jotka minusta tuntuvat ikään kuin vähän varoittavilta ja nyt sitten tuossa en kerinnyt kun silmäni ummistaa (päänsärky ) niin jo päiväunillakin näin unta - tällä kertaa oli niin lämmin, rakastava, hyvää oloa tuottava sellainen rauhoittava käden kosketus (ajattelin että se oli tuo päänsärky apuun pyydetty ketju).
    Tuli mieleeni että entäs jos se onkin tarkoitettu rauhoittamaan minua niiden varoitusunien jälkeen.
    Vähän siihen malliin että älä mimmu panikoi vaikka varoitellaankin ?
    Mitä luulet olisko järkeenkäyvä ajatus

5. mm Vierailija

6. Omenapuu Vierailija

Hei Mimmu-kulta<3<3<3

Eihän sinun mitään tarvitse pelätä, ei niin mitään. Luepas leena-marian lauantain ketjusta Matti Kuuselan Hopeasulkaviesti. Tämä Mikaelin viesti avaa varmasti jotain -
    on kysymys ns ylösnousemusoireista. Todellakin hyvää näiden unien kautta sinulle yritetään viestittää.
    Mimmu, olet avautumassa uudelle tietoisuuden tasolle,
    onnea minun sinulle tulee toivottaa:)))
    Hämmentynyt nyt vain olet.

Rakkaudella,
    Omenapuu

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome