hiuksistaaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
eilen vielä mulla oli hieman keltaiset hiukset ja värjäsinpä sitten `vaaleista vaalein tuhka`-värillä koska hopeashampoo ei näyttänyt tulosta. nyt hiukseni on aavistuksen harmaan-vihreät ja asialle olisi pakko tänään tehdä jotain parannusta koska huomenna on mieheni firman virkistysjuhlat.. eli onko kellään kokemusta samasta ja MITÄ HIUSVÄRIÄ SUOSITTELISITTE VAALEAN-HARMAAN-VIHREÄÄN TUKKAAN????? olisiko kenties joku kulta tms väri..?? siis hiukseni eivät ole aivan järkyttävän vihreä/harmaa,vain aavistuksen verran mutta silti silmäänpistävä. luulen että yhdellä värillä saisin hiukset reilaan. AUTTAKAA MUA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kääk! Enempää vaalennuksia ei taida hiuksesi enää kestää, kokeilepa syväpuhdistavaa shampoota.

Miten niin ei kestä? Kerran on ap värjännyt (eilen?). Mulla kävi kanssa moka viime kesänä kun väriainepurkissa luki että sopii hiusten tummentamiseen ja vaalentamiseen (sävy 8, olisiko ollut joku luonnonvaalea) mutta ei sitten lukenut ettei saa ihan vaaleille hiuksille käyttää kun vaaleissa hiuksissa ei ole tarpeeksi punapigmenttiä. Lopputulos oli harmaansinisenvihreä. Seuraavana päivänä laitoin sitten värinpoiston ja kyllä on vielä tukka päässä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kääk! Enempää vaalennuksia ei taida hiuksesi enää kestää, kokeilepa syväpuhdistavaa shampoota.

Miten niin ei kestä? Kerran on ap värjännyt (eilen?). Mulla kävi kanssa moka viime kesänä kun väriainepurkissa luki että sopii hiusten tummentamiseen ja vaalentamiseen (sävy 8, olisiko ollut joku luonnonvaalea) mutta ei sitten lukenut ettei saa ihan vaaleille hiuksille käyttää kun vaaleissa hiuksissa ei ole tarpeeksi punapigmenttiä. Lopputulos oli harmaansinisenvihreä. Seuraavana päivänä laitoin sitten värinpoiston ja kyllä on vielä tukka päässä. :D

Mä käsitin että ne hiukset oli keltaiset jo tehdyn värinpoiston jälkeen. Mutta jos siis oli vaan tuo tuhkakäsittely, niin sitten varmaan voi vielä vaalentaa.

Yhteistyössä