hius ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pörrö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pörrö"

Vieras
Mun on hiukset ihan järkyt. hiuslaatu muuttui ihan täysin kun laitoin hormoonikierukan.... Hiukset olivat kuivat ja elottomat ja päänahkakin alkoi kutiamaan sit vaihdoin shampoon mikä tarkoitettu kuivalle päänahalle niin nyt oon ihan rasvaletti. Pesen iltaisin hiukset. Jos en kuivaa niitä ja menen märillä nukkumaan niin ne on aamulla ihan pystyssä ja jo likaisen näköiset. Sit miettisin et onko föönäyskään hyvä lähes päivittäin???
Aamuisin en todellakaan kerkeä pesemään kun 7:30 töihin ja sitä ennen lapsetkin pitää saada hoitoon....
Mitä mä näillä teen? Mikä olisi hyvä shampoo? Mulla aina tosi hyvät hiukset eikä mitään ongelmaa mut nyt tuntuu et tää kiurukka teki sen. Mahtaakohan rauhoittua ajan myötä???
Auttakaa!!!!!!!

Itse käytän apteekista saatavaa ducray elution shampoota, kärsin myös kuivasta päänahasta ja tuo on ollut aivan ihana pelastus enkä kyllä vähään aikaan vaihda merkkiä!

Hiukset tuntuvat puhtailta kaksi päivää putkeen ja päänahka tuntuu ihanan kevyeltä ja ei kutise.

Vois käydä tuotakin ostamassa. Ma ilta todellakin pesin sillä mikä piti auttaa päänahan kutinaan. AUTTO, mutta nyt hiukset ihan rasvaset :( Yleensä pesen joka toinen pvä hiukset

Yhteistyössä