Hiusjuuritutkimus---> Kukaan käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse kävin ja tietoahan sieltä sai paljon. Nyt olen paljon lueskellut netistä ja jokaiselle sanottu samaa. Kalliita hoitoja määrätään, kalliita litkuja kotiin pitäisi ostaa jne.
Mietin, että onkohan kenenkään päässä joka ikinen juuri täysin terve? Itsellä etsimällä etsittiin viallisia ja näitä taisi löyty nypityistä hiuksista neljä. Minun vikani päässä on kiteytynyt tali ja siihen pitäisi ottaa 4 kertaa kalliita hoitoja. Lisäksi jatkossa pitäisi käydä kerran kk vuoden ajan hoidoissa. Lueskelin,että näiden hoitojen jälkeen tippuu hiukset ja nämä on niitä kuolleita hiuksia. Mutta eikö ne muutenkin tipu ja pitääkö ne tiputtaa ja odottaa sitten uusien kasvua.

Ihan p*skaa noi tutkimukset - jos tutkitaan ja sitten aletaan heti myydä hoitoja, niin jossain on jotain mätää. Mun lapsen päästä löytyi talipunkkeja vai mitä lie ja netistä löytyi kahdenlaista tietoa ; toinen oli juurikin tämän saman tutkimuksen tehneen firman ja se oli täynnä kauhukuvia, ja toinen oli asiallinen, jossa todettiin, että niitä on kaikilla, ja että ne ovat ihan harmittomia.
Ei lähdetty niihin suositeltuihin kalliisiin hoitoihin, eikä tilanne siitä huonommaksi mennyt.

Ihan p*skaa noi tutkimukset - jos tutkitaan ja sitten aletaan heti myydä hoitoja, niin jossain on jotain mätää. Mun lapsen päästä löytyi talipunkkeja vai mitä lie ja netistä löytyi kahdenlaista tietoa ; toinen oli juurikin tämän saman tutkimuksen tehneen firman ja se oli täynnä kauhukuvia, ja toinen oli asiallinen, jossa todettiin, että niitä on kaikilla, ja että ne ovat ihan harmittomia.
Ei lähdetty niihin suositeltuihin kalliisiin hoitoihin, eikä tilanne siitä huonommaksi mennyt.
Minulta ei löytynyt talipunkkia(mutta suurimmalla osalla se on ).Talipunkista juuri sanotaan, että se on vaaraton ja monet käyneet ihotautilääkärillä jne. Mutta tämä kyseinen paikka haluaa antaa siihen kalliit hoidot,lisätutkimuksia ja näin tämä saataisiin hävitettyä. Tähän eivät osaa sanoa, miksi ne on vaarallisia, mistä ne syntyy tai pitäisikö koko perhe hoitaa tästä... koska se on tarttuva. Mut mene ja tiedä.

Itseltä otettiin paljon hiuksia päästä tutkittavaksi. Suurin osa oli erittäin hyvä kuntoista juurta, kaksi maitojuurta löydettiin(kuulemma allerginen maidolle,vältä sitä :O ) ja pari kiteytynyt tali hiusta. Näihin heti kalliit hoidot, syväpuhdistukset, vitamiinit yms. niiden kalliista hiusapteekista. Otin ensin kauhean stressin aiheesta ja mietin miten tukka voi olla muka pilalla. Nyt lueskelin ja moni saa samat hoidot, samat määräykset jne.
Taidan jättää väliin nämä hoidot.

Talipunkeista asiallista tietoa : http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00691 Niitä on jokaisella.
Mä en lähtisi hoitoihin, joita kaupataan tutkimuksen jälkeen.. kun mun mielestä toi on ihan huuhaata koko juttu. Onhan se varmaan kiva kun hiuksia hipelletään, mutta tuskin se niille ekstrahyvää tekee. Hiukset uusiutuu kyllä itsestäänkin - ja jos ei, niin lääkäri se on, joka asiassa auttaa..

Yhteistyössä