Hiusongelmaa, voiskos joku neuvoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Ensinnäkin, mikä shampoo olis sellainen, millä vois pestä joka toinen päivä, eikä ne olis aina sinä yhtenä "pesemättömänä" päivänä rasvaset... grrr.
Ärsyttää kun täytyy joka päivä nyt sit pestä hiuksia ton takia ja nythän ne on sit jo tottuneetkin tohon hemmetin "rytmiin".

TOINEN: Miten pirussa hiuksia sais paksummiksi? tai miten voisin välttää ylimääräisten irtoamisen. Mulla on TODELLA ohkaset hiukset ja koko ajan tuntuu lähtevän lisää :( Haluan säilyttää pitkät hiukset ja kiitos tuuhennoksen voin pitää mutta silti tuntuu et viimesetkin omat haituvat on tippumassa pois :(

Meillä käytössä ihan vaan Linna-shampoo, mä oon ite siitä tykännyt. Mutta jos mä olen käynyt just lähiaikoina kampaajalla niin mä käytä tota Garnies Fruktis (kirjoitusvirhe) niin tuota niinku värjätyille hiuksille.

Mä voisin sulle ilomielin lahjoittaa hiuksia täältä mun päästä. Ei tartte kyl kun olla paikallaan vaan niin hiki valuu päänahkaa pitkin.. :headwall:

Mutta siis ihan oikeasti, mä en tiiä miten sais paksuutta lisää, ei kai mitenkään. :hug:

Pesemällä entistä harvemmin ja miedolla (lasten)shampoollaa, käytä vaikka huivia/lippistä ne välipäivät. Mulla lisäksi värjäys auttaa ehkäisemään rasvoittumista ja tosi usein tyynyliinan vaihto..
Kampaaja varmaan osais auttaa ton hiustenlähdön kanssa, apteekeistakin saa niitä vitamiinijuttuja, suunkautta/suoraan päänahkaan...
Jaksamista!

No mä lähtisin ensin selvittämään miksi sitä hiusta lähtee. Mulla tukkaa alkoi lähteä päästä todenteolla kun 3kk pudotin painoa -15kg, sulla ei oo varmaan tämmöstä takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No mä lähtisin ensin selvittämään miksi sitä hiusta lähtee. Mulla tukkaa alkoi lähteä päästä todenteolla kun 3kk pudotin painoa -15kg, sulla ei oo varmaan tämmöstä takana?

Ei oo painon pudotusta takana.. .hmm. Mulla on aina lähtenyt jonkin verran tukkaa ja aina ollut ohut tukka. Mistähän sitä lähtis sitten miettii vai onko tää vaan mun kohtalo :D

Shampoon ominaisuus vaikuttaa aika lailla, ei ole sama mitä päähän laittaa.

Kokeilin marketin muutamia shampoita ja kampaamon suosittelemaa, mutta ei ollut hyviä Bodyshopista löysin nokkosshampoota ja nyt en suostu muuta enää käyttämään. Hiukset on tosi hyvässä kunnossa.

Paras shampoo millä hiukset pysyneet useamman päivän puhtaana on luontaistuotekaupasta ostettu happishampoo, tosi tyyristä mutta oikeesti toimii. Mulla kans ohuet rasvoittuvat hiukset.

Yhteistyössä