Hiusten klipsipidennyksistä kysymystä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pink Poodle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pink Poodle

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
3 147
0
36
Mistä ostatte hiukset, mitä maksaa?
Onko mielestänne hankalat laittaa, käytättekö arkisin vai pelkästään juhlissa?
Kuinka lyhyisiin hiuksiin ne voisi laittaa? Itselläni semmonen erittäin yli kasvanut kananpersetukka, ei ihan yllä ponnarille. Ei varmaan saa vielä siististi laitettua?

Viimeksi muokattu:
Tytär tilasi taannoin jostakin nettikaupasta. Aluksi käytti ihan innoissaan harva se päivä, mutta into hiipui nopeasti. Nykyisin taitavat olla käytössä lähinnä erikoistilanteissa.

Mä kokeilin huvikseni joskus, mutta näytti aika kamalalta tällaisessa nippa niskaan yltävässä tukassa ne puoliselkään ulottuvat siipakkeet, vaikka väri olikin passeli.

Mulla on ja tykkään. itselläni on pitkät hiukset, eikä ne erotu tippaakaan. tilaan ebayn kautta briteistä ja viimeisin setti maksoi alle 35€ postissa ne oli n. 2 viikossa tilauksesta. Kiinasta ja hongkongista tilatut saattaa joutua hakemaan tullista, jos siellä herää epäilys paketin sisällöstä. Kannattaa ostaa aitoa hiusta niin niitä voi lämpökäsitellä.

• Tykkää
Reactions: Tara74 ja Lispetti
Mä oon tilannut netistä olliskhan ollut dreamhair tms verkkokaupan nimi.
Maksoin tarjouksessa olevista posteineen hieman alle 70 euroa.
Itsellä oli hankinnan aikaan hieman olkapäiden ylle ylettyvät hiukset ja hyvin sai laitettua ja näytti luonnolliselta. :)
Suosittelen kanssa oikeaa hiusta,koska niitä voi värjätä,lämpökäsitellä ja muutenkin käsitellä kuin omaa hiusta.
Mulla menee nykyään klipsit alle 5 minuutissa päähän,kun hommaan on tottunut. :)
En luopuis noista mistään hinnasta.

Jossain oli uositus,ettei ne päässä kannata nukkua,mutta mä olen laittanut hiukset löysälle letille ja nukkunut nuo jatkot päässä,eivätkä miksikään ole menneet.

Itse olen ostanut cybershopista ja ovat maksaneet noin 70e, minusta helppo laittaa mutta ovat "painavat" päässä ja omat hiukset katkee todella helposti, ja ovat tosi epämukavat, kaikkia hiustenpidennyksiä olen kokeillut ja suosittelet teippi pidennystä:) ovat tosi hyvät ja eivät tunnu juuri ollenkaan päässä:) klipsissä on aina oma homma ja todellakaan ei kannata nukkua päässä ne, ja kun tarpeeksi kauan käyttää niin kohdat joissa klipsit on "ohenee"

Yhteistyössä