Hiusten väristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, mutta olen yläasteelta asti (kymmenisen vuotta) värjännyt hiuksia tumman ruskeiksi. Nyt kuitenkin mieleni tekisi vaalentaa hiukset, mutta en tiedä uskallanko. Moni aina erehtyy vaalentamaan hiuksensa ja sitten pian värjäävätkin takaisin tummaksi. Mutta koska vaalea on luonnollinen värini, joten kai sen pitäisi sopia hyvin? Onko teillä ollut samanlaisia pulmia ja miten olette tehneet?

Ongelma tuossa on se, että värinpoiston jälkeen hiukset eivät yleensä ole vaaleat vaan joko epämääräisen oranssit tai sitten ruman vaaleat muuten. Ainakaan kotikonsteilla niistä ei millään saa luonnollisia. Tämä vastenmielisen välivaiheen vuoksi ihmiset sortuvat värjäämään ennen kuin oma väri olisi taas päässä.

[QUOTE="vieras";25855053]Ongelma tuossa on se, että värinpoiston jälkeen hiukset eivät yleensä ole vaaleat vaan joko epämääräisen oranssit tai sitten ruman vaaleat muuten. Ainakaan kotikonsteilla niistä ei millään saa luonnollisia. Tämä vastenmielisen välivaiheen vuoksi ihmiset sortuvat värjäämään ennen kuin oma väri olisi taas päässä.[/QUOTE]

Ajattelinkin että jos vaalennan, niin kampaajalla otan raitoja aina lisää ja lisää. Ja kotona vaalennuspesuja. Siksipä epäröinkin, kun hintaa tälle tulisi satoja euroja..

[QUOTE="vieras";25855082]laita ennemmin raitoja. ensin vähän ja siten vähän enemmän jos tykkäät. koko pää blondina on aika luonnoton näky ja juurikasvu o aina ihan karsee.[/QUOTE]

Minulla on siis luonnostaan ihan vaaleat hiukset ja siksi mietinkin omaa väriä koska nyt juurikasvu näkyy tummassa tukassa rumasti jos menee vähänkin yli kuukauden värjääminen..

Minulla oli mustat hiukset, jotka halusin vaaleiksi eli oman värini takaisin. Asialla oli kiire, koska olin menossa näytille sulhaseni vanhempien luokse. Kampaaja sanoi, ettei kerralla saada vaaleita, täytyy tehdä ainakin kaksi kertaa, jos ei kolmekin, vaalennus. Sanoi vielä, että on rankkaa hiuksille. Sanoin ottavani yasiasta vastuun. Istuin kampaajalla monta tuntia ja vaaleana kävelin ulos. Tuon jälkeen minulla on ollut vaaleat hiukset.

Mikä ettei, mutta kunhan muistat että vaaleitakin värejä on PALJON erilaisia, eikä vaan se yksi supervaalea. Sellainen tosi vaalea, tasavärinen blondi sopii todella harvalle.. Ja monet tuntuu kuvittelevan, että se on ainoa vaalea! Raidotetut vaaleat näyttää 99% tapauksista paremmalta kuin yksiväriset.

Ostin heti tänään rialin ja nyt hiukseni ovat jo paljon vaaleamman ruskeat kuin aiemmin. Kaverini (kampaaja) tulee tekemään huomenna raitoja. Enkä siis todellakaan edes halua mitään supervaaleita ja luonnottomia, vaan luonnollisen vaaleat.

Mä luulen, että riittää kun otat nuo yhdet raidat huomenna. Kohta on kesä, ja aurinko vaalentaa niitä sitten lisää luonnollisesti. Eikä kuluta hiuksia mitenkään liikaa, jos myöhemmin haluatkin palata tummaan. Vaalea kyllä varmasti sopii, jos kerta on luonnollinen värisi :).

Yhteistyössä