Hiusten värjäyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maries
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maries

Jäsen
06.06.2010
62
0
6
Minulla on ollu mustat hiukset jossa yksittäinen punainen raita. Nyt haluaisin värjätä hiukset mahdollisimman lähelle omaa luonnollista väriä, hiekanvaaleaa/vaaleanruskeaa. Tein ensimmäisen värinpoiston, odotin hiusten värjäytyvän ensimmäisellä kerralla oranssiksi. Punainen väri vaalenikin, mutta mustaan väri ei tarttunut ollenkaan, hiukset edelleen mustat. Onko mahdollista että väri tarttuisi seuraavassa värinpoistossa, vai menenkö kampaajalle. Mieluiten värjäisin kotiväreillä kun ei olisi hirveästi rahaa kampaajaan laittaa. :(

Mä suosittelen kampaajaa. Saat kertalaakista haluamasi lopputuloksen etkä pilaa hiuksiasi lopullisesti. (Nimimerkillä "olisinpa minäkin joskus uhrannut pennoseni parturiin kotivärien sijasta")

Kampaajakaan ei saanut Stasin tukasta mustaa, kerran värjättyä kevytväriä pois... :whistle:

Eli minusta mahdollisuutesi onnistua itse ovat yhtä hyvät, kuin olla onnistumatta. :saint: :D

En usko että parturi edes suostuisi lähtemään vaalentamaan tukkaasi. Ompa ihme jotta ei värinpoistolla lähde? Kokeile vielä yksi värinpoisto ja sitten pidä pitkä tauko ainakin2vkoa värjäyksessä jotta et polta tukkaasi ja päänahkaasi. Sitten varaa aika parturille,jos suostuvat projektiin lähteä. Kyllä siitä vaaleanruskean saa, mutta vaaleaa ei varmaan millään..ainakin hiuksista pitää leikata paaaaljon pois.

n. puolitoista vuotta sitten, kun hiukseni olivat pikimustat, halusin niistä vaaleanruskeat, joissa blondinvärisiä raitoja. sitten menin parturiin ja parturi värjäsi ekana vaaleiksi hiukset (ei värinpoistoa) ja sen jälkeen teki vielä aika rajun valkaisupesun:D sitten hiukset tulivat kullanruskeiksi, todella luonnollisen värisiksi. raitojakin näkyi vähäsen, mutta ei paljoa. parturi suositteli vaalentamaa hiuksia ensin ottamalla värinpoisto raitoja. minähän en sitten tehnyt niin vaan vaalensin suoraan hiukset :D ei tullut enää minkäänlaista oranssia tulosta, vähän vaan näkyi kun hiukset olivat märät. mutta nyt olenkin vetänyt vaalealla linjalla tähän saakka ainekin :D eikä ongelmia oo :) Joten suosittelen parturiin.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
En usko että parturi edes suostuisi lähtemään vaalentamaan tukkaasi. Ompa ihme jotta ei värinpoistolla lähde? Kokeile vielä yksi värinpoisto ja sitten pidä pitkä tauko ainakin2vkoa värjäyksessä jotta et polta tukkaasi ja päänahkaasi. Sitten varaa aika parturille,jos suostuvat projektiin lähteä. Kyllä siitä vaaleanruskean saa, mutta vaaleaa ei varmaan millään..ainakin hiuksista pitää leikata paaaaljon pois.

Helpompi ja parempi on mennä parturiin tummilla hiuksilla, jotka kampaajat osaavat ammattitaidolla vaalentaa (valkaisupesut ym hyvät värinedistys -laitteet) hiuksia, kun tehdä ensin kotona värinpoisto mistä tulee oranssi erittäin pitkäkestoinen jälki, ja mennä parturiin rasittamaan hiuksiaan lisää, kun oranssi ei saata hävitä ollenkaan hiuksista, jos yrittää laittaa hiuksia vaaleaksi.

Kyllä kampaaja ne yleensä vaaleiksi saa, eri asia sitten miten hiukset kärsii.

Mä laitoin hiuksiin 7 värinpoistoa, kerran kuussa yhen, ja sitten oli ihan valkoset ja mä tyytyväinen :D Kunnes kylläatyin ja värjäsin melkein heti punasiks :laugh:

Ok. Itsekin ihmettelin ettei tarttunut ollenkaan, kun aiemmin on. Josko menisin suoraan kampaajalle, vaikka lompakkoa joutuu kyllä venyttämään. En uskalla/viitsi kokeilla miten kamalan näköiset näistä vielä saan. :D Kun en hirmu kauaa jaksaisi näiden kanssa tapella, enkä toisaalta hiuksia kokonaan poltaa. Tarkoitus tosiaan saada jotku vaaleanruskeat, ei truly blondia. :D

Yhteistyössä