Hiustenpidennys, apuja hiusten suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukaton

Vieras
Oon siis menossa laitattamaan pidennyksen yhdellä tutulla, ja hiukset mun pitäis hommata itse. Mä etsin kynsisineteillä olevaa tummaa hiusta, ja mietin että kumpi teistä näistä kahdesta vaikuttaa paremmalta??

Tämä ensimmäinen henkilö myy ilmeisesti ihan jatkuvasti hiuksia huutiksessa:
#2 tummanruskea sinetti 150kpl Remy 55cm (Ei postikuluja) 90.00 € - Pidennykset, peruukit - Kauneus ja terveys - Huuto.net (avoin)

kun taas tämä jonka löysin, koittaa vaan ilmeisesti päästä omista ylimääräisistä hiuksistaan eroon:
Remy-aitohiusta 100 kynsisinettiä, sävy 4; tummanruskea 55.00 € - Pidennykset, peruukit - Kauneus ja terveys - Huuto.net (avoin)

Mistä ihmeestä mä voin nyt tietää kummat ovat parempilaatuisempia? Vai sattuisko joku tietämään saako jostain liikkeestä (netissä tai pääkaupunkiseudulla) halvemmalla tai edes yhtä halvalla sataa sinettiä?

ihan rehellisesti sanon, että jos sinetit laitat päähän niin pidä sitten koko loppue elämän. tuhoavat meinaan hiukset täysin, joudut leikkaamaan lyhyeksi kun otat ne pois. laita teipit. kestää paremmin, vahingoittaa vähemmän hiuksia ja saa helposti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja tähän;24808724:
ihan rehellisesti sanon, että jos sinetit laitat päähän niin pidä sitten koko loppue elämän. tuhoavat meinaan hiukset täysin, joudut leikkaamaan lyhyeksi kun otat ne pois. laita teipit. kestää paremmin, vahingoittaa vähemmän hiuksia ja saa helposti pois.

Mulla on ollut ennenkin sinetit, monestikin, eikä mun oma tukka siitä mitenkään kärsinyt. Luulen että sekin riippuu ihan siitä kuinka hyvä laittaja on, ja samin myös sinettien laadusta. Teipit mulla on ollut kerran, tippuivat ekan pesun jälkeen. Ostin sitten uuden teipin, ja mun mies laittoi ne takaisin :D Mutta ne oli kuitenkin jotenkin tyhmät, tukkaa piti asetella kamalasti jos sen halusi laittaa kiinni ilman että teipit paistoi läpi.

Ja tuohon jälkimmäiseen viestiin, siinä toisessa ilmoituksessahan on kuva niistä hiuksista... Onko se siis mielestäsi luotettavampi?

Joo ehottomasti sinetit, ne teipit on tosiaan rumat ja paistavat hiusten lomasta tosi rumasti. Sinetit eivät vahingoita hiusta, jos ovat oikein laitetut ja hoidetut!

[QUOTE="Jkp";24808884]www.kampaamokauppa.com
nopeat toimitukset todella hyvä laatu.[/QUOTE]

Joo mutta hui hitto noi on kalliita jos yks sinetti maksaa 3,44e. Sata tulis silloin maksamaan 344e joka onabout viisinkertanen hinta tohon mun löytämään alempaan hiukseen nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja tähän;24808724:

No ei todellakaan tarvi pitää koko elämän.Missä poropeukalolla oot tukkas laittanu jos noin pilalle mennyt??

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä