Hiustenvärjäämisestä tietäviä? Auttakaa naista mäessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukka uusiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukka uusiksi

Vieras
Kyllästynyt värjäilemään hiuksia, haluan oman värini takaisin. En tosin tiedä minkävärinen se edes on.
Kuvassa olen varmaankin jotain 9-11v, eli siihen on luotettava

Mulla on nyt tummanruskeat hiukset, ostan huomenna cybershopista värinpoiston, jonka pitäis vaalentaa tukkaani sen verran, että väri tarttuu.

Minkä värin valitsen värinpoiston jälkeen, jotta saan luonnollisen hiusvärini (kuva)

k2i6wr - Image - Aijaa.com

oikea sävy latvoissa, kuva vähän vääristää, koska on valokuvasta otettu uusi valokuva

Onko tuo tummanvaalea, keskivaalea vai mikä?

Paljonkohan on oma hiusväri muuttunut tuosta 9-11 ikävuosista? Voiko se enää kamalasti muuttua? 12 vuotiaasta saakka on hiukset aina värjätty joten ei ole tietoa että minkälaiset ne nykyään on :D

Mulla ainakin hiusväri muuttunut huomattavasti ikävuosista 9-11.

Tuossa iässä hiukseni olivat vielä aika vaaleat (blondit),mutta 15-vuotiaana ne olivat jo vaaleanruskeat.
Viime vuonna olin jonkin aikaa omalla värillä ja sellainen vaaleanruskea/ristiväri se oli.
Värjäisin hiukseni siis ensimmäistä kertaa 15-vuotiaana, siihen saakka tukka oli tummunut huomattavasti lapsuudesta.

Joku tummanvaalea. Parempi vähän tummempi kuin liian vaalea, mä tein värinpoiston muutama vuosi sitten ja kampaaja laittoi liian vaalean värin päälle, ja oli kamala.

Tuossa kuvassa sulla on keskivaaleat hiukset, mutta veikkaan että ei oo enää. Mulla oli tuon väriset kans samanikäisenä ja nykyään ne on vaaleanharmaat/tummanvaaleat/vaaleanruskeat, siis montaa eri väriä sekaisin, en tiedä onko yleistä. Mulla on siis luonnostaan sellaiset hiukset että ne on alta tummemmat. Alle kouluikäisenä oli ihan täysin blondi, eli hiukset oli sellaiset superblondit jos hiusvärien asteikolla puhutaan. Siitä voit varmaan itsekin päätellä että onko sun hiusten väri muttunut kun mietit että onko se muuttunut pikkulapsesta tuohon 9-11-vee ikään.

Lisäyksenä vielä että tuntuu ettei ihmiset täällä kaikki tiedä mikä on tummanvaalea, tummanvaalea on tuollainen http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=HCo3_14 Eli ap ei ainakaan lapsena ole ollut tummanvaalea vaan paljon vaaleampi, mutta nykyään voi olla ihan hyvin tummanvaaleakin

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;28806661:
Tuossa kuvassa sulla on keskivaaleat hiukset, mutta veikkaan että ei oo enää. Mulla oli tuon väriset kans samanikäisenä ja nykyään ne on vaaleanharmaat/tummanvaaleat/vaaleanruskeat, siis montaa eri väriä sekaisin, en tiedä onko yleistä. Mulla on siis luonnostaan sellaiset hiukset että ne on alta tummemmat. Alle kouluikäisenä oli ihan täysin blondi, eli hiukset oli sellaiset superblondit jos hiusvärien asteikolla puhutaan. Siitä voit varmaan itsekin päätellä että onko sun hiusten väri muttunut kun mietit että onko se muuttunut pikkulapsesta tuohon 9-11-vee ikään.

Ihan pikkulapsena mulla oli tosi blondit hiukset.

Voi himputti, minkä värin sitä uskaltaa ottaakkaan :S Jos otan tummanvaalean ni ei varmaan kovin kaukana ainakaan voi olla. Tummissa hiuksissa juurikasvu näyttää tosi vaalealta, mut sit mulla oli myös blondit ja niissä se näytti taas tummalta :D

Mä olin pienenä ihan blondi ja aina kun juurikasvu tuli vanhempana, se näytti tummalta (eli hiirenharmaalta), mutta todellisuudessa olinkin vielä ihan eloveenablondi. Aloin mustasta raidoittamaan ja kasvattamaan omaa juurikasvua, vuoden päästä siitä mulla oli jo melkein oma väri päässä (latvat värjätyt) ja nyt nipsasin nekin pois. Suosittelen sitä raidoittamista! IHan vain senkin takia että koko ajan on "nätti" väri päässä ja se muuttu kuukausi kuukaudelta vaaleammaksi :)

Itse suosittelisin himpan tummempaa pohjaväriä (verrattuna juurikasvuun) ja sitten vaaleampi raitoja. Silloin mahdollinen juurikasvu ei pistä silmää vaikka väri menikin hieman mönkään. Kaikkein paras jos pääset kampaajalle. Osaavat sekoittaa värit siellä oikein.

Yhteistyössä