M
MMMM
Vieras
Mulla on semmoset tosi tummanvaaleet/pähkinänvär. hiukset luonnostaan ja oon käyny marraskuusta varmaan treen suosituimmassa kampaamossa vaalentamassa niitä, et saisin ihan blondin ja ne ei kuiteskaan oo kertaakaan uskonu et tartten voimakkaasti vaalentavat aineet ja tulos on ollut se, et parin peun jälkeen mun hiuksista alkaa se kirkkaan blondi sävy hävitä..
. No, Mulla meni tohon hermot 2,5kk sitten, et aina saan pulittaa 100 e ja mitään radikaalia ei tapahdu. Hain vappiksesta sitten sellasen KEVYTVÄRIN, joka vastaa mun omaa hiustenväriä ja aattelin et oon nyt hetken niin, et muutaman pesun jälk. ne vaaleet raidat alkaa varmaan vähän näkyä sillee kivasti. Mut tää väri ei meinaaan lähde sitten kulumallakaan pois! Pakkuk. lukee et sävy kestää 6-8 vkoa, mut ei hyvää päivää, mulla se on edelleen ja oon tosiaan tarkistanu vaik kuin monesti et ostinhan nimenomaan kevytsävykkeen enkä kestoväriä... Ei tää ny mikään ongelmatilanne oo, mut mistä ihmeestä tää johtuu? Kuiteski oisin halunnu vaaleempaa kesään... :/