Hiusväri päässä, jippii :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
TOSI tärkeä juttu :D. Mä oon kohta varmaan pari vuotta ollut värjäämättä hiuksiani, paitsi että kerran värjäsin mahdollisimman lähelle omaa väriäni jotta sain vanhat raidat piiloon.

Tänään aamulla ihan järkytyin kun katsoin kuontaloani peilistä, kaamean värinen! Kova työ oli saada oma väri takas päähän, mutta nytpä sen taas peitän. Onneks tuo on sävyte, kaipa siitä on helpompi päästä eroon jos vaikka haluan takas taas oman väriseksi :).

Joo, tosi tärkeetä, mutta kun oon nyt tässä jumissa koneella kuitenkin värjäyksen ajan :).

Sun juttuja on tosi kiva lukea, harmi kun käyt niin vähän täällä enää. Onko sinulla blogia? Miten painoasia on edennyt? :)
Onko työtahti rauhoittunut alusta?

[QUOTE="vieras";23855499]Sun juttuja on tosi kiva lukea, harmi kun käyt niin vähän täällä enää. Onko sinulla blogia? Miten painoasia on edennyt? :)
Onko työtahti rauhoittunut alusta?[/QUOTE]

Oo, kiitos :). Mut niin tuo työ ja perhe-elo vienyt mennessään, että harvemmin ehdin enää koneella istumaan. Onhan mulla kaksikin blogia, mutta ne on kyllä jääneet myös kaiken muun jalkoihin. Toista en oo päivittänyt varmaan puoleen vuoteen, toista pariin kuukauteen :ashamed:.

Painoasia... vaihdetaanko puheenaihetta ;). Taidan olla hopeless situation sillä saralla...

Työtahti ei oo kyllä yhtään rauhoittunut, mutta siihen on onneksi tullut rytmi ja rutiini. Tykkään ihan hirmuisesti duunistani, joten jaksaahan sitä pelkästään sen vuoksi painaa urakalla hommia. Osaan kuitenkin myös irrottautua töistä ja koitan säännöllisesti tehdä töitä myös etänä jolloin voin olla kuopuksen kanssa kotona :heart:

[QUOTE="vieras";23855535]Ja mulla on keskiviikkona kampaaja-aika! MEGAJEEEE! On niin kauhea moppi, että hohhoijaa.[/QUOTE]

MEGAJEE sun puolesta :D. Mä en malta vielä mennä, viime kerrasta on sentään vasta 3-4kk ;). Se on kyllä ihanaa käydä kampaajalla, sitä on kuin uudestisyntynyt sen jälkeen :)

MEGAJEE sun puolesta :D. Mä en malta vielä mennä, viime kerrasta on sentään vasta 3-4kk ;). Se on kyllä ihanaa käydä kampaajalla, sitä on kuin uudestisyntynyt sen jälkeen :)

Mulla on varmaan 3kk edellisestä käynnistä, Mutta kun mulla on lyhyt tukka, tai oli. Se on aivan ylikasvanut joka suuntaan puskeva pesä jo. Ja väri? Se vain sammahti. :D

Mutta keskiviikkoon asti sinnittelen, sitten alkaakin loma, me pakataan asuntovaunu ja tullaan riesaksi teille sinne etelään. Me lappilaiset. On niiiiin hyvä mieli. Toivottavasti muillakin on hyvä mieli. Kun ei kehtaa kovin hurrata ja tuulettaa, kun joku kärsii kuitenkin jossain. Ai kauhea ku sitä pitää aina ajatella ekana muita.

[QUOTE="vieras";23855638]Mulla on varmaan 3kk edellisestä käynnistä, Mutta kun mulla on lyhyt tukka, tai oli. Se on aivan ylikasvanut joka suuntaan puskeva pesä jo. Ja väri? Se vain sammahti. :D

Mutta keskiviikkoon asti sinnittelen, sitten alkaakin loma, me pakataan asuntovaunu ja tullaan riesaksi teille sinne etelään. Me lappilaiset. On niiiiin hyvä mieli. Toivottavasti muillakin on hyvä mieli. Kun ei kehtaa kovin hurrata ja tuulettaa, kun joku kärsii kuitenkin jossain. Ai kauhea ku sitä pitää aina ajatella ekana muita.[/QUOTE]

Meillä oli ihan kylässä asti viime kesänä väkeä Pudasjärveltä. Ei Lappia, mutta pohjoisesta kuitenkin. Ihanan leppoisia ihmisiä :). Se on jotenkin se rauhallinen puhetapa semmoinen, ettei voi kuin tulla itsekin hyvälle tuulelle :).

Ihanan mahtavaa että on hyvä mieli, kyllä sitä saa hurrata ja tuulettaa. Ihanaa reissua sitten vaan, heti sen ihanan kampaaja- reissun jälkeen :).

Yhteistyössä