Hjelp, raskaustestien kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"peikko"

Vieras
On jo pahasti menkat myöhässä (kp36/28-30). Tein ekan raskaustestin sunnuntaina kp 32, Apteekin omalla. Siihen tuli ns. roskishaamu. Ihan kuin olisin sen viivan nähnyt jo testiajallakin, mutta testin kuivuttua viiva oli tulkittavissa oikeaksi viivaksi. Tiistaina tein Cittarin Pregchekillä testin ja sama juttu. Viiva oli aavistuksen nähtävissä testiajallakin, mutta kuivutta vasta sellainen selkeä jonka olisin haamuksi luetellut.

Ajattelin että tänä aamuna luulisi näkyvän kunnon plussa jos raskaana ollaan. Tein siis samaisen Pregchekin, testiajalla ei mielestäni näkynyt mitään, mutta jälleen testiajan jälkeen ihan selkeä haamu (n. 15min testin tekemisestä).

Noihin ei varmaan ole yhtään luottamista?! Alkaa niin ketuttaa, menkkoja ei näy, mutta raskaanakaan ei ilmeisesti olla :(

Kuopuksesta sain plussan vasta kun menkat myöhässä 7 päivää ja oletin että tänään (kp 36) olisi plussa tälläkin kertaa tullut, mutta ei näemmä. Onko mitään toivoa enää? :(

Noi on tollasia, mulla tokassa raskaudessa sain haamun kp 28, sit kp 32 ja 36 täysin puhdas nega (clearblue) ja kp 42 sain haalean plussan apteekin omalla ja se toka on nyt sitten 7v että hyvin raskaana sitä silti olin, vaikka testit ei näyttäneetkään plussaa. Oottele vielä pari päivää ja tee apteekin omalla, ne on mun kokemuksen mukaan kaikkein luotettavimpia.

Minä luotan Cb digitaaliseen niin ei tarvitse arvailla onko vai eikö ole viivaa ja koska se siihen napsahtaa.
Jotain yritystähän on ainakin ollut ku ei sitä roskishaamuakaan sieltä tule jos ei sitä hcgtä ole. Tee tosiaan se digitesti niin saat varmuuden.

[QUOTE="niin";24137878]Noi on tollasia, mulla tokassa raskaudessa sain haamun kp 28, sit kp 32 ja 36 täysin puhdas nega (clearblue) ja kp 42 sain haalean plussan apteekin omalla ja se toka on nyt sitten 7v että hyvin raskaana sitä silti olin, vaikka testit ei näyttäneetkään plussaa. Oottele vielä pari päivää ja tee apteekin omalla, ne on mun kokemuksen mukaan kaikkein luotettavimpia.[/QUOTE]

Kiitos! Niin ajattelinkin että jos vielä testaamaan pääsen parin päivän päästä, niin testinä ei ole ainakaan nuo Cittarin/Prisman testit.

Kahdessa edellisessä raskaudessa ainakin ultrassa on aina laskettua aikaa siirretty parilla viikolla eteenpäin. Joten taitaa mulle olla tyypillistä myöhäinen hedelmöittyminen (jos nyt tälläkin kertaa olisi siitä kyse).

Yhteistyössä