hjelppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiinu

Vieras
Kuukautiset päivän myöhässä. Mutku testasin jo päivää ennen alkamispäivää - silloin näytti negaa. Tiedän, ei pitäis, paha mieli tuli. Nyt en sitte uskalla testata enää, vaikka päivän myöhäs, ku voihan se vielki olla et kierto vaan heittää. Sanokaa viisaammat, voico Aconin se herkempi testi näyttää negaa, vaik ois jo raskaana?
Ohjeishan luki et näyttää jo 7-11 päivää hedelmöitymisen jälkeen. Testates oli siis noin 10 päivää siitä? Ja negaa näytti.
Onko muille käynyt niin sen herkemmän testin kanssa, et ois kuitenkin ollu plussaa?
p.s. hermot menee....

Voi olla, että stressaat raskaaksituloa nyt aivan liikaa. Kannattaa odotella ihan rauhassa ja tehdä testit kun kuukautiset ovat selvästi myöhässä. Helpostihan siinä vuosi vierähtää, kun lasta yrittää, monella enemmänkin. Jos joka kuukausi hermoilee noin paljon, alkaa varmasti jo seksi- ja muu elämäkin kärsiä.

Totta. Jo täs on aikaa kulunutkin. Sitä vaan pikku hiljaa rupeaa stressaamaan, kun kuukausi toisen jälkeen vaan kuluu. Viittä vailla vuosi. Mutta ei se huoli auta, ei.

Itse testasin toukokuussa kyseisellä testillä negan 7päivää ennen ""menkkojen"" alkua ja nega tuli. Kiertoani en tiennyt kun olin pillereitä syönyt. ""Menkat"" alkoi, enkä tietenkään testannut sitten mitään. Nyt ultrassa kuitenkin selvisi, että olin jo silloin raskaana ja mulla oli vaan ""vale-menkat"", että joskus kannattaatestatamenkkojen jälkeenkin pian jos omt viilikset sellaiset on.En sitten tiedä kuinka yleistä tällaisetta tapaukset on.

Yhteistyössä