HK:n Sininen=Iso?

  • Viestiketjun aloittaja Bohemi
  • Ensimmäinen viesti
Bohemi
Onko se HK:n sinisen koko iso? Taannoin täällä asiasta käytiin jopa pientä keskustelua.. Omaa kaluani en niin ole välittäny mittailla vaan olen sanonu että talouspaperihylsyn sisään menee juuri ja juuri. Kokeilin nyt. Niin näyttää menevän just samoin HK:n sininenki. Onko mulla nyt todistetusti ISO? ;) (yhtä pitkä ei kylläkään ole kuin HK.)
 
hookoo on ookoo
Koolla on väliä mutta toki se mies on se joka naisen joko sytyttää tai ja jos sillä iso meisseli aina vaan parempi.
Se, että koolla ei ole väliä on pikkukikkelisten mies keksimä aforismi.
 
Ihmisen tuntija
Onko se HK:n sinisen koko iso? Taannoin täällä asiasta käytiin jopa pientä keskustelua.. Omaa kaluani en niin ole välittäny mittailla vaan olen sanonu että talouspaperihylsyn sisään menee juuri ja juuri. Kokeilin nyt. Niin näyttää menevän just samoin HK:n sininenki. Onko mulla nyt todistetusti ISO? ;) (yhtä pitkä ei kylläkään ole kuin HK.)

Erittäin suurella todennäköisyydellä olet myös mitannut kalusi. Kiinnostuksen laajuutta osoittaa sovitushommat verrokkihylsyihin.
 
Viimeksi muokattu:
Enemmän
Koolla on väliä mutta toki se mies on se joka naisen joko sytyttää tai ja jos sillä iso meisseli aina vaan parempi.
Se, että koolla ei ole väliä on pikkukikkelisten mies keksimä aforismi.

tuota "koolla ei ole väliä" hokemaa käyttävät pienimunaisten miesten puolisot/ tyttöystävät.

Kun miehellä on pieni muna, hän ei suinkaan hoe että koolla ei ole väliä, koska se merkkaa hänet välittömästi pienimunaisten kastiin. Naiset taas hätäpäissään käyttävä tuota fraasia ihan siltä varalta, että miehensä pienimunaisuus joskus paljastuu. Olisihan se kovin noloa, jos nainen hehkuttaisi isoa peenistä ja sitten oma mies paljastuisi pikkuisen naperon omistajaksi ?
 
Viimeksi muokattu:
ihmisen loistokkuutta
Onko se HK:n sinisen koko iso? Taannoin täällä asiasta käytiin jopa pientä keskustelua.. Omaa kaluani en niin ole välittäny mittailla vaan olen sanonu että talouspaperihylsyn sisään menee juuri ja juuri. Kokeilin nyt. Niin näyttää menevän just samoin HK:n sininenki. Onko mulla nyt todistetusti ISO? ;) (yhtä pitkä ei kylläkään ole kuin HK.)
Ja näin tervehtikää miestä, luomakunnan kruunua, kaikessa loistossaan tunkemassa vuoroin kikkeliään vuoroin HK:n sinistä lenkkiä talouspaperirullan hylsyyn.
 
Viimeksi muokattu:
Bohemi
Uuuh...siinä on talouspaperirulla saanut kahta jöötiä peräjälkeen...uuuh kun alkoi kuumottamaan. Olisinpa itse tuo talouspaperirulla!
N25.. Olisi ihanaa jos olisit mun talouspaperirulla ja mä saisin olla sun HK:s!! :) <3
Mutta vakavasti ottaen en ny niin kauheasti tunne omantunnon tuskia tuosta että oon menny kaluani sovittamaan talouspaperihylsyn sisään. Kyllä sitä kaikkea muutaki kokeillaan. Tämä nyt oo siitä pahimmasta päästä kokeiluja. ;) oon antanu itselleni ymmärtää että moni nainenki on sisälleen kokeillu joskus muutaki kuin vaan aitoa miehen realia. Enkä sitäkää mitenkää huonona juttuna pidä. Paremmin päinvastoin! Hyvä kun tuntee itsensä paremmin tietää enemmän ja luulee vähemmän..
Osoittaa vaan minusta sitä että on mielikuvitusta ja seikkailumieltä eikä ryppyotsaista asioihin suhtautumista.
Mutta mun pointti ei tässä nyt päällimmäisenä kuitenkaan ollu mun kalun koko. Vaikka tietysti se sivujuonteena omassa tiedonpulassani toimiikin. Olishan se mukava tietää olevansa isolla mensselillä varustettu mieluumin kuin vaikka normisakkiin kuuluva. Vaikka rakastajana se ei tosiaan musta yhtää sen parempaa tee. Mutta itsetunto paranee ja sitä mukaa myös suositukset sängyssä.
Mutta vähemmän on vastauksia saanu siihen standardiin että onko ison standardi HK:n sininen? HK:n sinisen koon kumminki lähes kaikki naiset pystyy hahmottamaan. Että sekö on iso vai vieläki isompi pitäis olla. Tosin joilleki jo tämä koko on liian iso. Kuten em. Kirjoittelun kirvoittaneelle Mallulle...Ei mahtunu HK. Ettei se pakosta niin hyvä asia olisi. Sillä tätä Mallua olis varmaan ollu mukava panna.. Mukavalta tuntuva rouvas henkilö oli. Mutta ei olisi sitte mahtunu. :(
 
Viimeksi muokattu:
Onni Maalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Enemmän;11394104:
Kun miehellä on pieni muna, hän ei suinkaan hoe että koolla ei ole väliä, koska se merkkaa hänet välittömästi pienimunaisten kastiin.
Mihinkähän kategoriaan minä sitten "mahdun", kun olen tottunut, asiayhteyden esiintullessa, sanomaan: "Pienillä ne on palkinnot naitu"?
Kohdallani sanomani on ohitettu hymähtäen, sillä tuttavani tietävät, että minulla on kuusi lasta, neljän naisen kanssa.
Joten lienee kelvannut ... se pienikin.
 
Tytärpuoli (!)
Kyllä se ihanan kokoinen on emättimessä, ja hyväilee ja hieroo kiihottavasti klittaa, mutta anaali ei onnistu. Minulla on niin kireä sulkijalihas pepussa. On koitettu ajan kans rentouttaa sitä. Iskäpuolen penis on aivan mahtavassa erektiossa ja kovana, mutta ei vaan suostu menemään sisään vaikka liukkarin kanssa. Se kokemus anaaliyhdynnästä on vielä kokematta. Nautimme muuten. En vaihda pienempään jos joku ehdottaa sitä. T: N-34.
 
vierailija
5cm paksu ei mahdu (kuin väkisin) ja tekee kuulemma kipeää. Mitä itse olen päässyt naisten laatikolla käymään on eniten löytynyt 3cm paksuja dildoja eikä yli 15cm dildoja ole vielä löytynyt. Mitkä ne HK sinisen mität nyt sitten on? Sitähän moni nainen on kokeillut ison toivossa.
 

Yhteistyössä