M
matkaaja
Vieras
Kolmen lapsen kanssa lähdössä olemme, pienin 1v. Mitä käytännön vinkkejä olisi? Saako ottaa omia ruokia pienelle? Vinkkejä kehiin! Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Voi ottaa sapuskat, me lämmitettiin niitä siellä lastenleikkipaikalla tai sit ravintelissä jos oltiin syömäss.
Passithan nuo lapsetkin tarvii eikös?
Ja vanhemmat pitkän pinnan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tärkeää:Muista ottaa kaikille pelastusliivit ja varmuuden vuoksi ottaisin vielä oman kumiveneen jos syntyy ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaaja:Tarvitseeko ne passit olla?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ottakaa ruokaa ja juomaa mukaan. Meillä esim. 3-vuotiaalle oli varattu välipalaksi banaania, päivälaivalla mentiin. Hytti kannattaa myös olla, yhden kerran matkustettu ilman hyttiä ja sen jälkeen joka kerta otettu hytti vaikka päivälaivalla kuljettukkin.
Ei passeja tarvitse tukholmaan mennessä!
Alkuperäinen kirjoittaja siis mun mielestä:vaikka ollaan pohjoismaissa matkustelemassa niin kelakortti ei kelpaa vaan jos kysytään henkkareita niin se pitää todistaa passilla tai henkilökortilla. Eihän niitä kysellä juu, mutta JOS kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja siis mun mielestä:vaikka ollaan pohjoismaissa matkustelemassa niin kelakortti ei kelpaa vaan jos kysytään henkkareita niin se pitää todistaa passilla tai henkilökortilla. Eihän niitä kysellä juu, mutta JOS kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja hammasharja:Alkuperäinen kirjoittaja siis mun mielestä:vaikka ollaan pohjoismaissa matkustelemassa niin kelakortti ei kelpaa vaan jos kysytään henkkareita niin se pitää todistaa passilla tai henkilökortilla. Eihän niitä kysellä juu, mutta JOS kysytään.
Mutta Pohjoismaissa riittää esim. ajokortti (ei ehkä lapsilla...), mutta muissa Schengen-maissa tarvitaan se "virallinen" henkilökortti (tai passi).
No kun ajokortti ei ole virallinen henkilötodistus, vaan todistus siitä että saat ajaa autoa. Mutta kaupat/apteekit/baarit/muut firmat voivat itse päättää että hyväksyvät sen henkkariksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ego:Mitäs kun ajokortti ei kelpaa henkkariksi kun haetaan esim.passia kotimaassakaan..minusta aika jännä juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No kun ajokortti ei ole virallinen henkilötodistus, vaan todistus siitä että saat ajaa autoa. Mutta kaupat/apteekit/baarit/muut firmat voivat itse päättää että hyväksyvät sen henkkariksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ego:Mitäs kun ajokortti ei kelpaa henkkariksi kun haetaan esim.passia kotimaassakaan..minusta aika jännä juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No kun ajokortti ei ole virallinen henkilötodistus, vaan todistus siitä että saat ajaa autoa. Mutta kaupat/apteekit/baarit/muut firmat voivat itse päättää että hyväksyvät sen henkkariksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ego:Mitäs kun ajokortti ei kelpaa henkkariksi kun haetaan esim.passia kotimaassakaan..minusta aika jännä juttu.
Aivan varmaan on ajokortti virallinen henkkari, ku se on poliisiviranomasten myöntämä
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Aivan varmaan on ajokortti virallinen henkkari, ku se on poliisiviranomasten myöntämä