Ho hoi, paljonko maksaa suunnilleen.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain...

Vieras
tarjottavat (pullat, leivät, tee jne.) teatterin kahviossa?

Huomenna teatterireissu edessä illalla ja mietin tässä vain, miten "suolaiset" hinnat tuollakin mahtaa olla? Vai kehtaako tehdä niin, että kun koittaa väliaika, ettei osta mitään kahviosta vaan on syömättä tai sitten syö jotain omaa pientä purtavaa minkä ottanut laukkuunsa mukaan?

Ei ole kyllä nyt varaa mihinkään ylimääräisiin juttuihin. Tosin tänne teatteriin kyllä halusin mennä, koska muuten tämän tilalta olisi joutunut opettajalle tekemään jonkin turhanpäiväisen tehtävän ja ajattelin, että mieluummin menen teatteriin, kuin teen mitään ylimääräistä koulutehtävää.

Riippuu varmaan vähän teatterista, mutta ainakin täällä Hesassa isoissa teattereissa hinnat on suunnilleen niin, että kahvi + leivos maksaa n. 15€.

Onko sinulla mahdollisuutta syödä ennen teatterireissua ettei olisi nälkä väliajalla? Kyllähän niistä ihan hintaa otetaan. Jos joisit vaikka kupin kahvia syömisen sijaan? Itse en kyllä omia eväitä lähtisi syömään.

Suosittelen ottamaan omaan termospulloon kahvit mukaan ja eväslaukkuun muutama leipä, ettei pääse hiuko yllättämään. On ne teatterin omat eväät aika arvokkaita.

Kenguru, ei ole luultavasti mahista syödä ennen teatterireissua tai en ole varma. Menen koulusta suoraan opiskelukaverin luokse ja lähdetään sieltä sitten teatteriin + yövyn sitten tuon kaverin luona. Joten pitää mennä kaverin suunnitelmien mukaan.

En viitsi ajaa iltamyöhällä yli tuntia teatterista kotiin ja sitten perjantaina taas aamusta aikaisin takaisin koululle. Siksi jään yöksi opiskelukaverin luokse.

Yhteistyössä