Hobby Hall

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen, mutta olen ollut kanta-asiakas jotain 23 vuotta ja silloin mulla oli luottotiedot kunnossa. Ei mitään ongelmia ole ollut, koska olen hoitanut laskut ajallaan.

Tein eilen illalla tilauksen tuolla sivuilla ja sain sähköpostiin tilausvahvistuksen missä luki että toimitusaika on n.viikko ja maksutapa lasku.. Lähettääköhän ne kaikille tuon vahvistuksen ja sitten jälkeen päin peruvat koko homman kun ovat tarkistaneet tiedot..?

luulis nyt ilmoittavan jos eivät haluakkaan lähettää tavaraa teille.. Tein itekki tilauksen ja anto pistää osamaksulla. Tilausvahvistuski tuli vielä s-postiin. öö tuleekohan se?

No mulla kävi niin, että odotin jonkun viikon, että tulisi muutakin kuin tilausvahvistus. Kyselin aspasta myös s-postilla tilauksen perään. Lopulta kävi ilmi, että olivat laittaneet viestin mun kotona olleeseen puhelimeen (itse olin muualla, ja olin antanut toisen numeron ja s-postin yhteydenottoa varten), että ottaa luotonvalvontaan yhteyttä. Mulla ei tietääkseni ole mitään häiriötä, mutta olin tilannut eri osoitteeseen, että olisko siitä sit johtunut. En oikein ymmärrä, miksi siellä sivulla sellainen vaihtoehto edes oli, kun meni niin hankalaksi.
Ehdin siinä tulla jo toisiin ajatuksiin tilauksen suhteen.. Kattotaan sit joskus uudelleen, jos on jotain mitä ei muualta saa..
Se tilausvahvistus tullee ihan automaattisesti heti kun tilaus on tehty, alkavat tarkistella vissiin sitten kun jaksavat.