Pikaisesti tässä koneella, joten vastaukset luen vasta myöhemmin.
Homman nimi seuraava. Hobbarilta tuli maksumuistutuslasku viime viikolla. Olin aivan ihmeissäni, kun aina maksan laskut jo ennen eräpäivää. Lasku oli peräisin toukokuulta.
Aikani ihmeteltyä ajattelin, että olen vahingossa unohtanut maksaa postikulut jostain paketista. Maksoin laskun kiltisti. Viikonloppuna sitten siivoilin noita vanhoja laskuja ja kas kummaa, sieltähän löytyi tämän samaisen laskun alkuperäinen lasku.
Kyseessä oli siis keväällä tilattu Tutta tuotteen collegepuvun postikulut. Muuten kiva, mutta mä en ole koskaan sitä pukua lunastanut ja nyt olen maksanut siitä siis postituskulut korkojen kera :headwall: Tyhmä minä.
Tuota pukua en lunastanut siksi, kun se tuli jälkitoimituksena useiden viikkojen kuluttua siitä mitä muut tuotteet. Jätin lunastamatta.
Uudistuksen myötähän hobbarista lähetetään lasku erillisellä kirjeellä kotiin, joten lasku oli siis minulla kaapissa, mutta tuotetta ei.
Nyt olen yrittänyt useita kertoja soittaa sinne hobby hallin asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse läpi. Siis onko sinne joku viime aikoina soitellut ja päässyt jopa puhumaan jollekin?? Mulle vain linja tuuttaa pari kertaa ja sitten katkeaa.
Sähköpostiakin laitoin menemään, mutta vastaus oli seuraavanlainen "asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, otamme yhteyttä blaa blaa blaa" Tuostakin viestistä on jo kolme päivää kulunut.
Rahojani en takaisin saa, kun tyhmä menin maksamaan, kun kuvittelin että olin oikeasti unohtanut maksaa jotain... Haluaisin vain selvittää asian ja kiittää yhteisistä vuosista
Enää en nimittäin hobbarista tilaa, kun mennyt noin hankalaksi asioiminen kaikkinensa. Ennen oli selkeämpää kun lasku tuli paketin mukana...
Homman nimi seuraava. Hobbarilta tuli maksumuistutuslasku viime viikolla. Olin aivan ihmeissäni, kun aina maksan laskut jo ennen eräpäivää. Lasku oli peräisin toukokuulta.
Aikani ihmeteltyä ajattelin, että olen vahingossa unohtanut maksaa postikulut jostain paketista. Maksoin laskun kiltisti. Viikonloppuna sitten siivoilin noita vanhoja laskuja ja kas kummaa, sieltähän löytyi tämän samaisen laskun alkuperäinen lasku.
Kyseessä oli siis keväällä tilattu Tutta tuotteen collegepuvun postikulut. Muuten kiva, mutta mä en ole koskaan sitä pukua lunastanut ja nyt olen maksanut siitä siis postituskulut korkojen kera :headwall: Tyhmä minä.
Tuota pukua en lunastanut siksi, kun se tuli jälkitoimituksena useiden viikkojen kuluttua siitä mitä muut tuotteet. Jätin lunastamatta.
Uudistuksen myötähän hobbarista lähetetään lasku erillisellä kirjeellä kotiin, joten lasku oli siis minulla kaapissa, mutta tuotetta ei.
Nyt olen yrittänyt useita kertoja soittaa sinne hobby hallin asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse läpi. Siis onko sinne joku viime aikoina soitellut ja päässyt jopa puhumaan jollekin?? Mulle vain linja tuuttaa pari kertaa ja sitten katkeaa.
Sähköpostiakin laitoin menemään, mutta vastaus oli seuraavanlainen "asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, otamme yhteyttä blaa blaa blaa" Tuostakin viestistä on jo kolme päivää kulunut.
Rahojani en takaisin saa, kun tyhmä menin maksamaan, kun kuvittelin että olin oikeasti unohtanut maksaa jotain... Haluaisin vain selvittää asian ja kiittää yhteisistä vuosista