Höyrysaunan enkeli

  • Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Ensimmäinen viesti
paul
höyrysauna on ihan jees, siellä ollaan tasapuolisesti alasti sekä miehet että naiset, ei sinne pakko ole mennä, en minäkään sieltä seksiä hae, mutta ihan kivaa stimulaatiota
 
Toinen vaimo
En viitsi tässä kotipaikkakuntaani paljastaa, mutta täällä kyllä uimahallin höyrysaunassa ollaan alasti sukupuolesta riippumatta. Samoin serenan höyrysaunassa, tosin sinne saattaa joku moukka jotain tekstiiliä kantaa mukanaan. Höyry estää kyllä näkemästä liian tarkasti, joten mitä sitä suotta sinne vaattaita kantamaan.
 
Mies29v
Rauhalahden höyryihin huomenna naisten katseltavaksi. Tykkäisin kovasti jos nainen esittelis ja levittelis itseänsä minulle. Voin myös sooloilla halukkaille! Olen hyvässä kunnossa. On se vain niin jännittävää...
 
staga 35
Työreissulla Kuopiossa ja lopppuviikon illat sunnuntaihin asti menee Rauhalahden kylpylässä ja siellä höyrysaunassa toivoen, että olisi samanhenkisiä härskejä naisia lauteilla. Olen julkea, mutten koske.
 
vierailija
En oikeen arvaa höyrysaunaan mennä, kun viimeksi siellä oli pari alastonta muijaa ja mulla nousi kulli pystyyn.
 

Yhteistyössä