Hohoi kaikki tuunaajat, nyt tarttisin ideoita katuharjan tuunaamiseen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mummo pyysi joulupukilta uutta katuharjaa ja sen mummo saa. Katuharja vaan on melko tylsä, joten meinasin sitä jotenkin vähän maalilla piristää.

Lopulta sain ihan huippuhyvän idean...mutta se ei ole totuetuskelpoinen :(

Mummo olisi onnellinen, jos katuharjassa olisi ollut lasten kädenjäljet/jalanjäljet tms. eli lapsetkin olisivat olleet tuunaamisessa mukana ja mummo näkisi sen aina pihaa harjatessaan. Mutta eihän tuohon mitään kädenjälkiä/jalanjälkiä saa, kun se on niin pieni. Vauvan käden saisi ehkä juuri ja juuri painettu, muttei meillä ole vauvaa. Eikä ehditä ennen joulua vauvaa saamaan :D

Joten, keksiikö kukaan mitään keinoa saada lasten "kädenjälki" tuunaamiseen mukaan? Toki voin vaan nakata heille pensselit käteen, mutta saattaapi olla, että sillä kirjavuudella ja sekaisuudella tulee mummolle sitten jo migreenikohtaus :D :D :D

Eli jos mitenkään onnistuu joku vähän hillitympi ja hallitumpi :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25070641:
Eikö siihen varteen sais kirjaimellisesti kädenjäljet jotka pitää siitä kiinni?
Mä oon jotenki tykästyny niihin missä on siinä herjassa esim. leppäkerttuja maalattuna...

No tuota mä kyllä vähän pohdin...mutta mitenköhän suttasen näköistä se on...meinaan että näyttääköhän se oikeasti sitten siltä, miltä pitääkin, kun ne sormet on melko lähekkäin. Pitänee testata, sitten sen näkee :)

Mummo on kissa-ihmisiä, joten jotain kissamaista hälle passais noin niinkuin muutoin :)

Teippaat maalarinteipillä harjaan raitoja, haluamasi levyisiä, ja sitten annat lasten maalata välikohtiin haluamansa laiset raidat. Näin koko harjasta ei tule sitä migreenikohtauskirjavaa.

• Tykkää
Reactions: chef
Hmmm..
Teet siihen koko varren osalta ison kissan(vaatii toki jo osaamista, mutta taidat jo osata hyvin, koska kysytkin!) =) ja siihen harjan "yläosaan" lasten kädenjäljet :)
Riippuu monta lasta sinulla on, mutta kyllä siihen 2 kädenjälkeä saa hyvin..

Toteutus voi sitten olla ihan muuta, mutta kuulostaa hyvältä.. :whistle:

Hmmm..
Teet siihen koko varren osalta ison kissan(vaatii toki jo osaamista, mutta taidat jo osata hyvin, koska kysytkin!) =) ja siihen harjan "yläosaan" lasten kädenjäljet :)
Riippuu monta lasta sinulla on, mutta kyllä siihen 2 kädenjälkeä saa hyvin..

Toteutus voi sitten olla ihan muuta, mutta kuulostaa hyvältä.. :whistle:

Mä en ole mikään luojan ihmelapsi taiteen maailmalle, vaan päinvastoin...eli mä en mitään noin haastavaa pysty tekemään. Liian vaikeaa :)

Lapsia on 3 ja ajattelin niitä kädenjälkiä vähän sille korkeudelle, mistä lapset oikeastikin ottaisivat kiinni, eli varteen tulee niitä vähän joka kohtaan. Jos ne siis onnistuu, katsotaan.

Pohjalle voisi tehdä sitten vähän iloisemman värityksen tjtn...pitää pohtia tätäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25070719:
jokaiselle lapselle oma väri ja sit "valitaan aloittaja" niinko pesismailalla koulussa tehtii, siis käteen maalia ja kii harjan alaosasta, seuraava ottaa maalia ja ottaa yläpuolelta kiinni... Tulee persoonalliset raidat

Ei hei välttämättä huono idea :)

Vitsit kun näkis miltä näyttää...siis näyttääköä edes puoliksi niin kivalta, kuin miltä kuulostaa :D

Yhteistyössä