HOI! Kokemuksia? Clearblue Digi ja muuttunut tulos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokooj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokooj

Vieras
Tein aamulla testin tolla digillä, tulos "Ei raskaana". Eilen aamulla tein clearbluen plus testin ja siihen ilmestyi ohuen ohut sininen pystyviiva siihen vaakaviivan seuraksi joten toi digin tulos musersi kyllä toiveet raskaudesta. MUTTA, kun otin testin lavuaarin reunalta, se tipahti lattialle matolle, nostin sen pois niin tulos oli "Raskaana 2-3" ?? What?? Menikö se rikki tuossa pudotuksessa?? Ei koskaan ole käynyt näin.

Mulla ohuet viivat Clearbluessa ovat olleet negoja. Digit joka kerta pitäneet paikkaansa.

Kokeile pudottaa uudelleen sitä digitaalista testiä. Jos se vaihtaa sitä tekstiä, niin sitten ainakin tiedät sen menneen rikki pudotuksessa ja ekan tekstin olleen oikein.

Onnea kuitenkin raskaaksi tulemiseen!

Pudottelin testiä uudestaan, heilutin ja kopsauttelin pöydän reunaankin mutta ei se tulos enään vaihtunut... Kummalista, miks pitää ihmistä kiusata näin.... Vaadin kyllä rahat takas :D
Hakisin kyllä testin vaikka heti mutta asutaan 30km lähimmästä prismasta niin ei jaksa sen takia lähtee ajamaan...
Lueskelinki jo netistä tuosta clearblue plus- testistä että on antanut niitä viivoja negakierroissakin.

omituista, että noin helposti menis rikki. Ehkä se ei ollu aluks tarpeeks imassut pissaa itseensä ja siks näytti et ei raskaana? Mä kyllä veikkaisin, et oot raskaana, kun kerran toiseen testiin tuli haalea viiva. Mulla tuli tosi haalea viiva just samaiseen testiin ja positiivinen oli :) Mee jo äkkiä ostaa uus testi ja tuu sit tänne kertoo, saako sua onnitella!

Silloin kun itse tein ton digitaalisen testin, niin luin tuloksen ensin pöntöllä istuen testin ollessa lavuaarin reunalla, eli luin tekstin sivusta katsottuna - ja näin tekstin "ei raskaana". Hetken pelästyin, koska olin jo testannut tavallisella plussan (tai pari ;) ) ja ajattelin että kesken on mennyt. Kunnes tajusin ottaa testin käteen ja lukea tekstin kohtisuoraan - ja kas, ihan oikein näytti "raskaana 2-3 viikkoa". Olisiko sullakin voinut käydä näin? :)

Tein uuden digin ja näytti "Ei raskaana", mutta sain hailakan viivan Apteekin omaan :) Onkohan noissa eri herkyydet? Digin tein aamupisusta ja ton Apteekin Oman 4h pisusta....