Antakaas mulle pikaisesti vinkkiä viisaammaat! Mulla siis tyttö 2,5v, joka on tähän asti nukkunut päiväunet vain ja ainoastaan vaunuissa. sisällä ei ole suostunut nukkumaan ei sitten millään pikkuvauva-ajan jälkeen. no, annoin hänen nukkua sit vaunuissa kun ajattelin että kun hän menee hoitoon olis jo niin iso ettei tartteis päikkäreitä. Elämä on yllätyksiä täynnä ja nyt yllätti töihin lähtö aikaisemmin kun olin ajatellut. ongelma on siis se että miten saan hänet nukkumaan päiväunet sisällä?! hoitotäti tuskin alkaa nukuttamaan ulkona... yritin tänään ekaa kertaa, ja eihän tyttö nukahtanut vaik oli 2h sängyssä. välillä yrittää pyrkiä pois ja muuten koko ajan laulelee ja höpöttelee ja touhuaa sängyssä... ei auta vaikka olisin kuinka jämäkkä ja sanon että nyt nukutaan (sama ongelma illalla, ei millään meenaa asettua nukkumaan). hänet on aina iltaisin jätetty sänkyyn eikä ole jääty viereen kunnes nukahtaa... kauhistuttaa miten hoidossa menee, häiritsee vielä toisten lasten päiväunia... hoidon aloitukseen on nyt 2-3 viikkoa aikaa.
ja toinen juttu, mitä tytölle pitäis laittaa hoitoon mukaan?! ihan pihalla kaikkesta... :ashamed:
ja toinen juttu, mitä tytölle pitäis laittaa hoitoon mukaan?! ihan pihalla kaikkesta... :ashamed: