Hoitajat jotka pesette asiakkaita vuoteeseen, kysyttävää! tyhmä ehkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"opiskelija"

Vieras
Onko teidän työpaikassanne vuoteeseen pestävillä miehillä esinahat aina vedettyinä taakse? Eikö esinahka ole suojana terskalle? Huomaan että harjoittelupaikassani esareita ei vedellä suojaksi

Siis ei kai se pysy taakse vedettynä jos ei sitä pidä siellä? Itse pesen esinahan alta, mutta en kyllä ole kerennyt jäädä sitä sen jälkeen mitenkään asettelemaan sen kummemmin, itsestään "vetäytyy" siihen terskan päälle.

Ei monet naiset osaa/muista vetää sitä takaisin. :> Itsellä on vain kaksi miestä ollut hoidettavana ja muistan, kun toiselta ei hitto millään saanut terskaa taakse. Oli niin jumissa, kun ei edellisessä hoitopaikassa oltu osattu pestä oikein.. Urgh.

Ei monet naiset osaa/muista vetää sitä takaisin. :> Itsellä on vain kaksi miestä ollut hoidettavana ja muistan, kun toiselta ei hitto millään saanut terskaa taakse. Oli niin jumissa, kun ei edellisessä hoitopaikassa oltu osattu pestä oikein.. Urgh.
Mä en oo sit varmaan osannut. Mä olen kyllä vanhuksia vain pessyt ja mulla ainakin enemmän ongelmana se että sen terskan saa sieltä kunnolla esiin. En muista että kellään olis jäänyt esinahka taakse.

[QUOTE="höh";27351441]Eikö niillä ala kikkelit seisoon?[/QUOTE]

eipä ala loppuvaiheen alz potilailla seistä kun eivät muutenkaan ole enää tässä maailmassa

luultavasti on kaukana mikään seisokkitila tosta. ei muakaan kiihota jos joku ronkkii alapäätä vaikkapa lääkärissä

Koulussa oli vaan niin huvittavaa, kun ne nuoret likat punasteli tunnilla ja käsi pystyssä "mitäs sitten kun niillä alkaa seisomaan, kun mä pesen sitä?". Oli opettajalla hymyssä pitelemistä.. "Älä nyt itsestäsi liikoja kuvittele.."

[QUOTE="opiskelija";27351451]eipä ala loppuvaiheen alz potilailla seistä kun eivät muutenkaan ole enää tässä maailmassa[/QUOTE]

Voi kuule, kyllä alkaa. On melkeinpä yksi viimeisistä toiminnoista, jotka loppuvat.

Niin, ja hoitsuna olen ollut nyt 10 vuotta, niistä noin 4 vuotta suljetulla gerontopsykiatrialla...

Ei ollenkaan typerä kysymys vaan tärkeä asia, oikeasti :) Pitää pyrkiä pesemään myös esinahan alta mutta joillakin miehillä esinahka on niin tiukka, ettei sitä saa vedettyä taaksepäin. Pesujen jälkeen esinahka tosiaan "laskeutuu" itsestään paikalleen.

Joihinkin sairauksiin kuuluu ylikorostunut seksuaalisuus, ja saattaapa muutenkin kosketus aiheuttaa erektion. Ei seksiasiat mitenkään automaattisesti lopahda tiettyyn ikään mennessä tai sairastumisen myötä.

Yhteistyössä