O
"opiskelija"
Vieras
Onko teidän työpaikassanne vuoteeseen pestävillä miehillä esinahat aina vedettyinä taakse? Eikö esinahka ole suojana terskalle? Huomaan että harjoittelupaikassani esareita ei vedellä suojaksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en oo sit varmaan osannut. Mä olen kyllä vanhuksia vain pessyt ja mulla ainakin enemmän ongelmana se että sen terskan saa sieltä kunnolla esiin. En muista että kellään olis jäänyt esinahka taakse.Ei monet naiset osaa/muista vetää sitä takaisin. :> Itsellä on vain kaksi miestä ollut hoidettavana ja muistan, kun toiselta ei hitto millään saanut terskaa taakse. Oli niin jumissa, kun ei edellisessä hoitopaikassa oltu osattu pestä oikein.. Urgh.
luultavasti on kaukana mikään seisokkitila tosta. ei muakaan kiihota jos joku ronkkii alapäätä vaikkapa lääkärissä
Koulussa oli vaan niin huvittavaa, kun ne nuoret likat punasteli tunnilla ja käsi pystyssä "mitäs sitten kun niillä alkaa seisomaan, kun mä pesen sitä?". Oli opettajalla hymyssä pitelemistä.. "Älä nyt itsestäsi liikoja kuvittele.."