hoitona paniikkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karnosiini ja epa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karnosiini ja epa

Vieras
Hei
Olen syönyt maaliskuun puolesta välistä lähtien Tolosen Epaa ja Karnosiinia.
Sain silloin keskenmenon ja paniikki ja kamalat pakkoajatus oireet iskivät päälle. Kokeilin myös muutaman päivän sepramia, mutta siitä tuli kamala olo.Luontaistuotteilla sain oireet kuriin todella hyvin, mikä oli itselle yllätys. Karnosiinin syönnin lopetin toissapäivänä ja eilen illalla alkoi tulla paniikkiolo pitkästä aikaa....tänään onkin sitten ollut hirveä päivä...
Onko kellään muulla kokemusta tuosta karnosiinista....voiko oireet tulla noin äkkiä takaisin, jos käytön lopettaa
En tiedä, mutta olin todella kunnossa ja elin jo normaalia elämää...
No, tänään kävin hakemassa lisää tuota ainetta ja aloitin taas syömään niitä.
Kerron myöhemmin, häviääkö oireet taas.
Jos häviävät, niin uskon tuon karnosiinin todella tehoavan...Tosin se on tuhottoman kallista
Kertokaa kokemuksista, en ikinä halua alkaa popsimaan mitään psyykenlääkkeitä...
Voimia kaikille...

Heips, karnosinia saa verkkoapteekista huomattavasti halvemmalla kuin esim. luontaistuotekaupoista tai marketeista. Itekin syönyt jo pitkään karnosinia ja e-epaa :) niin ja sitä epaakin saa sieltä halvemmalla.

Hei sinä "harmaana"...oletko saanut apua noista tuotteista ja mihin vaivaan aloitit syömään?
Itse olen tämän keskustelun aloittaja ja paniikki vaivaa...
Karnosinin aloitin taas eilen uudestaan.
Onko muuten tietoa, vaikuttaako EPA menkkoihin... kuukautiset ovat olleet niin rajut, että heikottaa ja se tietysti lisää herkkyyttä paniikkiin...
Tosin voihan se minulla tuo kova menkkavuoto vielä liittyä keskenmenoon, josta nyt on aikaa noin kaksi kuukautta. Olisiko jotain jäänyt kohtuun...en tiedä...mutta olo on heikko...

Mie söin kauan epaa synn. jälk. mas. , ei mitään järisyttävää apua. Nyt masennus on ohi, ahdistusta on välillä ja karnosiini auttoi siihen tosi hyvin! Nyt se loppui ja pakko hakea uusi purkki, mitä sitä ilman kärvistelemään.

Aloitin myös nonin juomisen uudestaan, sillä oli aiemminkin vaikutusta mun oloon. Ja nyt taas olo on ihan jees kun aloitin nonit uudestaan! Ihanaa kun iloitsee pikkuasioita, niinkuin ennenkin! Stressi helpotti tosi paljon!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:45 hiphei kirjoitti:
Mappi :attn: , mitä on non?

Siis noni. Se on hedelmästä tehtyä mehua, joka imeyttää ravinteita ja puhdistaa kehoa. Auttaa "kehon entsyymejä toimimaan. " M-L Kirvesniemi paratui sillä vuosien masennuksesta mm. Lisäksi mulla se auttanut migreeniin, keskittymiskykyyn, pms:iin, kipuihin, tuonut hyvä unet yms. Nonitieto -sivuilla on lisää tietoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:00 mappi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:45 hiphei kirjoitti:
Mappi :attn: , mitä on non?

Siis noni. Se on hedelmästä tehtyä mehua, joka imeyttää ravinteita ja puhdistaa kehoa. Auttaa "kehon entsyymejä toimimaan. " M-L Kirvesniemi paratui sillä vuosien masennuksesta mm. Lisäksi mulla se auttanut migreeniin, keskittymiskykyyn, pms:iin, kipuihin, tuonut hyvä unet yms. Nonitieto -sivuilla on lisää tietoa.

Heips!

Mäkin olen käyttänyt nonia vuosia! Kannattaa kokeilla... katso tosiaan lisää:

www.nonitieto.fi

Ja vaikka mun kautta saa myös nonia, kuten monia muitakin luontaistuotteita:

www.wellnessgarden.org

:wave: <br><br>

Yhteistyössä