I
itsesaikulla
Vieras
Mulla on ihan kamala olo tästä
Suurinpiirtein itken joka kerta kun olen vienyt lapseni hoitoon :,( Lapsikin näyttää aina surulliselta jäädessään, vaikka hoitajat sanoo, että muuten hällä menee oikein hyvin, tosin välistä on niitä itkupäiviäkin (mitkä tekee minulle entistä pahemman olon). Lapsi on max 5h päivässä hoidossa, eli osa-päiväisenä. Nyt käy n. 11-16, eli menee ruualle ja unille ja sit leikkiä. Itse olen ollut koko kuukauden sairaslomalla ja senkin takia poden huonoa oloa, kun toisaalta haluaisin olla lapsen kanssa, mutta vointini takia en kykene kunnolla. Ehkä tästä kuukaudesta laps ollu n. 1,5viikkoa kotona, jolloin mummu ollu täällä meillä. Varmaan tuokin vaikuttaa lapseen, kun välillä on kotona ja välillä hoidossa ja hoitoonmenoaikakain vaihtelee... Tuntuu että traumatisoin lapseni
Ja toisaalta tuntuu pöljältä maksaa koko hoitomaksu jos lapsi kotona (siitä maksustahan ei käsittääkseni saa alennusta, ellei lapsi ole itse sairas) ja tuostakin tulee kamala olo - aattelen rahaa vaikka pitäs aatella lasta. Ja sitten sitäkin mietin, kun viikon päästä luultavasti paluu takas töihin, että oisko kuukaus kotona ollu "liian" pitkä aika lapselle ts. hoitoon meneminen entistä vaikeempaa? En tiedä, tulen pian hulluksi näiden ajatusten takia
Osaako kukaan lohduttaa mitenkään? Pelkään vaan aina, että pilaan lapseni elämän