Hoitopaikasta liittyy toiseen ketjuun et sais joskus lapsen hoitoon siis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Onko teillä joilla ei oo mahdollisuutta saada lasta hoitoon ollu koskaan puhetta et sellasiaki paikkoja ku varamummola on olemassa.

Mulla on ollu muutamien palstalaisten lapsia hoidossa välillä ja tosiaan ensin ollaan tutustuttu vaan täällä palstalla ja sit IRL ennen ku lapset on mun luo tullu, enkä mä usko et mä olen tälläkään palstalla ainoo joka vois ottaa joskus lapsia turvalliseenki hoitoon.

ihanasti "turvalliseenki hoitoon "

ei mitenkään mainostava lause, mutta muuten siis loistava ajatus,
meilläpäin pyörii sellainen Kummi/kaveririnki
että on ikäänkuin "Lupa soittaa " että otakko meidän lapset nyt, niin
teidän lapset tulee sit meille myöhemmin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi tuli vaan mieleen siitä ku täälläkin monesti puhutaan siitä et onko lapsilla varmasti turvallinen olla siellä missä ovat.

Toi teidän juttu on aivan mahtava ja kun sitä hoitopaikkaa vaan tarvitaan eikä siihen kaikilla ole mahdollisuutta sukulaistenkaan kautta.

Mun ystävälläni on ulkomaalainen mies (eli ei miehen sukulaisia täällä ) ja hän itse ei ole missään tekemisissä sukulaistensa kanssa.

Olen lupautunut ottamaan heidän lapsia meille hoitoon jos on tarvis, ja olen mm. päiväkodin papereissa heidän pk-ikäisten lastensa varahakijana.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Toi tuli vaan mieleen siitä ku täälläkin monesti puhutaan siitä et onko lapsilla varmasti turvallinen olla siellä missä ovat.

Toi teidän juttu on aivan mahtava ja kun sitä hoitopaikkaa vaan tarvitaan eikä siihen kaikilla ole mahdollisuutta sukulaistenkaan kautta.

Joo, oikeasti toi on tosi hyvä, koska siinä ei sitten todellakaan tule sitä syyllisyyttää, ollaan saatu kiva rinki, jossa jokainen uskaltaa ja tohtii
pyytää ja antaa aikaa. Ja sit kaikilla suunnilleen samanlainen elämäntilanne, niin tietää, että jos itse jaksaa jaksaa toisetkin.
eli ei tarvi kantaa huonoa omaatuntoa, että mummi lupas, mutta jaksaako se jne.

Mut hienoa on sinunkin toimintasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Joo, oikeasti toi on tosi hyvä, koska siinä ei sitten todellakaan tule sitä syyllisyyttää, ollaan saatu kiva rinki, jossa jokainen uskaltaa ja tohtii
pyytää ja antaa aikaa. Ja sit kaikilla suunnilleen samanlainen elämäntilanne, niin tietää, että jos itse jaksaa jaksaa toisetkin.
eli ei tarvi kantaa huonoa omaatuntoa, että mummi lupas, mutta jaksaako se jne.

Mut hienoa on sinunkin toimintasi!

Valitettavasti se mummikin voi olla sellanen jolle lasta ei voi edes antaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kuulostaa hyvältä, miten tuollaisen ringin saa perustettua.

Mä joskus kukko ja käki ilmotin ihan täällä palstalla et mä oon toimiva varamummola satakunnassa ja siitä se mun kohdalla lähti. :D

Voishan noita laittaa varmaan vaikka kauppojenki ilmotustauluille ilmotuksia.

:attn: Kymenlaakso ja varamummolaa vailla :D ja voin itseki toimia varamummona omien lisäks. Kiva olis jos jonku ringin saisi aikaan :D yy:tä voi laitella mulle jos hoitorinkiä kiinnostaa täälläpäin maata aloitella.

Borkku hieno idea :flower:

Nyt sitten vois tämän ketjun osalta ottaa nimimerkkejä itselleen ylös jos tarvitsee tai on valmis antamaan hoitoa.

mun s.postiosote on mellu1964@msn.com jos kiinnostaa jutella enemmän mun kans eikä oo rekautunu et vois vipata YVllä

mulla 4 lasta ja en saa koskaan kaikkia hoitoon :( kylvälil rassaa ja pahasti..sillo viel ku oli vaan 2 ni sain aina tarvittaessa. olis kiva jos olis paikka minne laittaa joskus noo..

oi tää kuulostais ihanalta!! meillä 3 lasta ja 2 vielä onnistunu saamaan samaan aikaan yökylään mut kaikki ollu viime elokuussa sekä nyt tammikuussa yöt anoppilassa. Täällä siis Järvenpää kiinnostunut ringistä mut autoa ei käytössä eli lähietäisyydeltä