Hoitsu kämmäs -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistavaa

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011110908785_uu.shtml

Luojan kiitos oli muksut 24/7 vierihoidossa ja ite mukana kaikkialla, eikä ne saaneet mitään rokotusta kummempaa..

Oli se vieressä mullakin 24/7, mut lähtötarkastuksessa annettiin muovipullosta sokerilientä. Siinä ei lukenut mitään joten miten vanhempi vois läsnäololla varmistaa että aine on oikeaa? Aikamoinen moka.

Alkuperäinen kirjoittaja worst case cenario:
siellä on ollut joku katkera lapseton, joka on päättänyt 'vähän kostaa' kun ei itse ole saanut lapsia.

:(

Ihmeellinen kommentti! Olen itse työssä vastasyntyneiden kanssa ja olin jo ennen lapsia. Varmasti hirveä olo tuolla ihmisellä ja pystyneekö koskaan enää työtään tekemään! Vaikka mitä väitettäis, niin erehtyminen valitettavasti on inhimillistä! Kamala tilanne!

Kauhea tilanne hoitajalle ja lapsien vanhemmille... :( Mutta valitettavasti niin kauan kun ihminen hoitaa ihmistä, inhimillisiä erehdyksiä sattuu. Varsinkin juuri hoitoalalla, jossa mennään niin vajaamiehityksellä ja jaksamisen äärirajoilla, ettei väsymykseltään enää edes erota pulloja toisistaan... Ja vaikka koneetkin hoitaisi ihmisiä, niin voihan niihin koneisiinkin aina tulla vikoja...

Alkuperäinen kirjoittaja -:
eipä oo tuossa tapauksessa 24/7 vierihoito tainnu auttaa, kun kotiinlähtötutkimukset tehdään kaikille vauvoille...oli vierihoidossa tai ei...

Tiesitkös, että eipä ole väärin kysyä mitä annetaan ja miksi annetaan..? Ja ihan kun ois sellanen kutina, että vanhempi voi kieltääkkin joidenkin asioiden antamista.

Et eipä omille muksuille annettu kun rokote. Ja kyllä oisin kysyny jos jotain muuta ois tuotu. Tarjosvat kyllä oopperalaulajan mahollisuutta saada yöllä pullosta maitoa, mutta päätin nukkua vähemmän ja tisittää vaan.

Tottakai jos joku ois ollu sairas tai muuten vaan ei niin kunnossa, sille ois saanu antaa kaiken mahollisen mikä auttais.

Mutta josko joku kertois, et miks mun lapsille ei mitään liuosta oo tarjottu ja miks muille sit näköjään on?

Mutta anteeksi vaan -viiva- että toin esille, että lapseni oli vierihoidossa 24/7, joka taisi olla se the ongelma.

Yhteistyössä