Holiday Club kylpylälomat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Oletteko käyneet? Varasin just Saimaan kylpylästä 2 vrk miniloman edulliseen hintaan. Tarjous edellyttää osallistumisen Holiday Club esittelyyn. Ja siihen piti varata aika. Kauankohan toi esittely kestää ja onko se täyttä painostusta?

kerran olen ollut ja toisten en mene, vaikka saisin ilmaisen viikon kylpylässä olon. se on ihan täyttä painostusta ja ostopakottamista koko touhu. esittely kesti reilun kolme tuntia. sitten oli valmis kaavake, että laitappa nimi tohon, niin olet onnellinen osakkeen omistaja. ja kun ei laitettu. haluttiin miettimisaikaa, niin kyllä esittelijä muuttui poks minuutissa siitä lipevästä ystävällisestä henkilöstä, yrmeäksi tavaroita paiskovaksi ihmiseksi.

Olimme juuri Turun Caribiassa samanlaisella lomalla. Esittely kesti meidän kohdalla 1,5h, muut taisivat vielä jäädä hiillostettaviksi. Meillä oli ihan asiallinen ja mukava esittelijä, eikä juurikaan painostanut. Teimme heti alussa selväksi, että emme osta mitään. Huomasin, että joillain muilla pariskunnilla tyrkytys oli kovempaa (olimme kaikki samassa huoneessa).

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27234076:
kerran olen ollut ja toisten en mene, vaikka saisin ilmaisen viikon kylpylässä olon. se on ihan täyttä painostusta ja ostopakottamista koko touhu. esittely kesti reilun kolme tuntia. sitten oli valmis kaavake, että laitappa nimi tohon, niin olet onnellinen osakkeen omistaja. ja kun ei laitettu. haluttiin miettimisaikaa, niin kyllä esittelijä muuttui poks minuutissa siitä lipevästä ystävällisestä henkilöstä, yrmeäksi tavaroita paiskovaksi ihmiseksi.

Tuota vähän epäilinkin, vaan itsekin myyntialan työtä tekevänä tiedän noi jutut. Se on kyllä puuduttavaa istua ja kuunnella 3 h, mutta ajattelinkin että kun ei kysellä yhtään mitään ja ollaan hiljaa ja kuunnellaan, niin jospas se ois äkkiä ohi. Kerran olin ex:n kanssa jossain vastaavanlaisessa, mutta se oli pelkkä esittely, josta sai jonkun risteilylahjakortin. Se kesti 1,5h.
Noissa kylpyläloma jutuissa ihmettelen, että mihis lapset saa esittelyajaksi hoitoon? Jos noin kauan vielä kestääkin. Onko se esittely vain pariskunnille vai onko siellä useita pariskuntia yhtäaikaa?

Lapsille oli Turussa järjestetty hoitaja, tosin lapset olivat siinä samassa isossa huoneessa, mutta omassa leikkinurkkauksessaan hoitajan kanssa. Vauva oli meillä sylissä. Kaikki perheet olivat siinä samassa huoneessa, mutta jokaisella oli oma esittelijä.

Me ollaan oltu varmaan viisi kertaa. Oulussa, Turussa, Katinkullassa ja osassa kahteen kertaan ;) Kun on vaan itte riittävän jämy, niin ei se tuputtamiseks mee. Totta kai he yrittää myydä - sehän on heidän työtänsä, mutta on kaikki nyt jokseenkin asiallisena pysyny. Ihan mielelläni olen sen 1-2 tuntia lomastani uhrannu siihen esittelyyn, kun vastalahjaksi olen saanut erittäin edullisen loman ;)

Oari tuntia siihen on menny. Nopeemmin varmaan pääsee jos sanoo että ei oo ollu varaa lomailla viime vuosina ja tuskin jatkossakaan, ilmooittaa plevansa toimeentulotuen asiakas tai luottotiedoton.
Helpottaa kun muistaa että työtään ne vaan tekee ja istuu kiltisti sen vaaditun ajan sen sijaan että hermoilee ja tuskailee.

Mitään miettimisaikoja ei todellakaan kannata pyydellä tai muutenkaan antaa ymmärtää, että edes harkitsee lomaosaketta. Parempi kun heti alkuun tekee selväksi ettei oikeasti ole kiinnostunut, sanoo vaikka että ei kuulosta ollenkaan hyvältä ja sopivalta vaihtoehdolta omalle perheelle, esittää muutman kiperän kysymyksen TODELLISISTA kustannuksista jne. Pysyy itse jämäkkänä mutta asiallisena.

Yhteistyössä