Hölmö kysymys menkkojen ekoista päivistä - mutta vaivaa mua kovasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöllö

Vieras
Mitenkä teillä alkaa menkat? Ennen mulla alkoi saman tien hirveä "tulva", mutta nykyään menkat alkaa niin että parina ekana päivänä tulee veristä/ruskeaa valkovuotoa ja sitten alkaa vasta kunnon vuoto.

Ihmettelen vaan kun yhtäkkiä on tollaseks muuttunut

Ennen synnytystä menkat alkoivat juurikin tuollaisena tulvana, mutta synnytyksen jälkeen muuttuivat niin, että kp 1 tiputtelee niukasti ja seuraavana päivänä alkaa kunnon vuoto

Mulla saattaa olla jopa välillä niin, että tulee ihan pieni määrä ruskeaa valkovuotoa jonka jälkeen pari päivää ei mitään ja sitte alkaa menkat kunnolla. Tämä toistuu joka kuukausi.

Löytyykö muita kohtalotovereita?

Mulla kanssa synnytyksen jälkeen menkat muuttuneet sillain, että eka tulee ehkä päivän ajan ihan pientä tuhrua/ruskeaa mönjää...ja sitten vasta menkat kunnolla alkaa. Niin, ja ennen kun sain lapsen, menkkakiertoni oli 30-34 päivää ja nyt sitten lapsen saannin jälkeen kierto on 26-30 päivää...omituista:/

Kovasti haluaisin raskaaksi tulla, mutta mietityttää, että vaikuttaako toi menkkojen muuttuminen jotenkin raskautumismahdollisuuksiin? Puoli vuotta ollaan kohta turhaan yritetty... :/

Mulla kans oli ennen tiputtelua jopa viikon joskus, tosi raivostuttavaa!!
Mut nyt syön keltarauhashormonia rajuihin PMS-oireisiin, niin menkat on muuttunu.
Eli heti alkaa kunnon vuoto, jota kestää 2 päivää ja sit vielä pari kolme päivää pientä tiputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ent. menkkaränkkä:
Mulla kans oli ennen tiputtelua jopa viikon joskus, tosi raivostuttavaa!!
Mut nyt syön keltarauhashormonia rajuihin PMS-oireisiin, niin menkat on muuttunu.
Eli heti alkaa kunnon vuoto, jota kestää 2 päivää ja sit vielä pari kolme päivää pientä tiputtelua.

Mulla on nyt samanlaiset kanssa (ihan siis ilmanmitään hormooneita tai muita). Alkaa kellolleen samaan aikaan, 2 päivää vuodan kuin niagara ja sitten muutama päivä tiputtelua. Ihan juhlaa verrattuna siihen että joskus ennen lapsia vuosin viikon kuin niagara ja sain lisävertakin joskus kun vuoto oli niin rajua että verenhukka uhkasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vappu:
Mulla saattaa olla jopa välillä niin, että tulee ihan pieni määrä ruskeaa valkovuotoa jonka jälkeen pari päivää ei mitään ja sitte alkaa menkat kunnolla. Tämä toistuu joka kuukausi.

Löytyykö muita kohtalotovereita?

Mulla sama homma. Ja monta "ylimääräistä" päivää saa pelailla pikkuhousunsuojien kanssa.