hölmö poika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
4 vuotias esikko sanoi 3 vuotiaalle tytöllemme että jauhelihakeitossa on mato. tyttö naama yökötyksestä virneessä kalasti keittoa aikansa ja alkoi itkeä. "äiti, minä en halua syödä enään lihaa"
Poika juoksi vaatehuoneeseen piiloon nauramaan. käskin pojan tomerasti, "menes syömään oma matokeittos, pöydästä et ennen nouse" siellä se naama mutrussa syö. :/

Juu, lapset osaa. Kun mun veli oli lapsi joku sanoi sille jotta maksalaatikko on koiranruokaa.. söikö veli enää sen jälkeen maksalaatikkoa mielellään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamale harmaana:
Juu, lapset osaa. Kun mun veli oli lapsi joku sanoi sille jotta maksalaatikko on koiranruokaa.. söikö veli enää sen jälkeen maksalaatikkoa mielellään... :D

mein tyttö ottaa kaikki vähän ittees. viimeksi kun tuli talenttia missä se pöytä leijus. ette arvaa kuinka tyttö sitä pelkäs ja ei saanu nukutuksi. en mä arvannu ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

mein tyttö ottaa kaikki vähän ittees. viimeksi kun tuli talenttia missä se pöytä leijus. ette arvaa kuinka tyttö sitä pelkäs ja ei saanu nukutuksi. en mä arvannu ollenkaan...

Tää meni ohi... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Tää meni ohi... :o

no se talent-ohjelma. missä haetaan niitä ihmeosaajia pitkin suomea, ja sit joku mies sai pöydän leijumaan, ja mein tyttö alko sitä pelkään ihan hulluna.

Mun äiti myös komensi mua, kun pienenä sanoin lihakeittoa "viidakkokeitoksi". Sanoin siskolle, että ne lihat oli apinoita... :ashamed: Juu-u..sain torut. Mutta edelleen omat lapseni syövät iloiten "viidakkokeittoa"--myös apinat. Tiedän..olen tuhma äiti. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Mun äiti myös komensi mua, kun pienenä sanoin lihakeittoa "viidakkokeitoksi". Sanoin siskolle, että ne lihat oli apinoita... :ashamed: Juu-u..sain torut. Mutta edelleen omat lapseni syövät iloiten "viidakkokeittoa"--myös apinat. Tiedän..olen tuhma äiti. :snotty:

:laugh: oikeesti. apinan lihaa...

Olin ostanut jääkaappiin pötkön maksamakkaraa, nam :p
Kysyin 4v pojalta haluaako hän, niin poika katsoi pötköä epäuskoisena ja sanoi aika kauhistuneella äänellä: "oot ostanu mulle koiranmakkaraa!" eikä ottanut :D

Juu-uh. Poikaa oli vaikea saada syömään keittoa, jossa on kasviksia- keksin leikin, jossa hän on gorilla ja syö viidakkosoppaa...(muistin lapsuudesta)

Poika lusikoi tuike silmissään ja pyysi lisää. Herttaisemmille lapsille voisi tietysti olla herkemmät tarinat ruuan "alkuperästä"...

Ilmankos päiväkodissa ihmettelivät, kun poika ei syö heidän ruokiaan -kun on tottunut "hieman" erikoisempiin... :laugh:

sun täytyy puhua siellä hoitopaikassa tälläisistä asioista. esim. ruoka-asioista. ei se ole päivänselvää, että sinun lapsesi syö apinanlihaa. :laugh:

OMG...mihin mä joudun suuren suuni ja mielikuvitukseni kanssa...lapsiparat..ovat perineet minun geenini näissä ja joutuvat juoksemaan neurologilla...historia ei ollut näin julma..minä sain vain nurkkaa ja piiskaa.

OMG...mihin mä joudun suuren suuni ja mielikuvitukseni kanssa...lapsiparat..ovat perineet minun geenini näissä ja joutuvat juoksemaan neurologilla...historia ei ollut näin julma..minä sain vain nurkkaa ja piiskaa.

hehe.. meillekkin on syötetty niin paljon lööperiä kun pieniä ollaan oltu. ihme kun joudun käymään psykiatrin juttusilla aina välistäen. :xmas: