Hae Anna.fi-sivustolta

Holotrooppinen hengitys

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Outoko, 13.09.2018.

1. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Täällä on joku vierailija välillä viitannut kyseiseen hengitystekniikkaan lääkkeksi milloin mihinkin mielenhäiriöön. Jotkut käyttävät tätä ilmeisesti psykoterapian rinnalla.

Olen nyt sitten uteliaisuudesta hieman lueskellut aiheesta ja törmännyt varoituksiin ettei tuota kannataisi alkaa itsekseen testailemaan.

Onko täällä joku/joitakin jolla on kokemusta tai jopa jotain kursseja käytynä tästä?

2. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    694
    Mä voin kokeilla (itsekseni) ja kertoo sitten. :)

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Jaha... että sen kummempia epäröimättä siis :LOL:

Pittee katto koska ite uskaltaa :coffee:

4. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    694
    Nii. :) Muakin kiinnostaa sen vaikutus. Kokeilen kun ehdin / on sellanen sopiva hetki / mielentila. :)

5. Kokemus Vierailija

6. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Onnea vaan valitsemallesi tielle :coffee:

Piipa- ja puupajutuille naureskelu menee kyllä jossain vaiheessa ohi (ehkä sitten teni-iän jälkeen).

Pieruhuumori sen sijaan naurattaa aina :ROFLMAO:

7. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    694
    Jää. Mä taas nauroin sun kommenttis ekalle lauseelle. :D

8. vierailija Vierailija

9. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Mites tää liittyy aiheeseen?

Fiktio ei jaksa kiinnosta :coffee:

Todellisuus on hömppää ihmeellisempää ... ihan oikeesti :cool:

10. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Testailinpa tuota tänään mietiskelyn perään. Kokelin sitä "pellekaksikon" kokeilemaa versiota missä käytiin chakrat läpi. Laitoin ajastimeen 7x3 min ja aloin hönkimään (yht. 21 min+n. 5 min tasaantumista perään).

Eipä ainakaan tuossa ajassa alkanut päässä viiraamaan. Semmoinen koko kehon "surina" kyllä tuli mikä liittynee ylihengityksen aiheuttamaan happihumalaan.

Hieman kyllä häiritsi tuo käsien siirtely joten seuraava sessio tullee kokeiltua ihan vaan paikallaan maaten.

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla jonkun muunkin kokemuksia tämän toimivuudesta/toimimattomuudesta :coffee:

11. vierailija Vierailija

12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    694
    Mä ainakin aion edelleen testata, sitten kun on sopiva hetki...
    En lukenut, koska tahtoisin ensin tietää että miten toi liittyy holotrooppiseen hengitykseen? (n) Haiskahtaa Outokon aloittaman aiheen sabotoimiselta. :notworthy:

13. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Normi kohinaa/taustamelua. Näitä tulee aina :coffee:

14. Tuumiskelija Vierailija

Onkohan Outoko sama kuin Qui-Gon Jinn? Siis se yksi rekkautunut täällä.

15. vierailija Vierailija

noup hän on entinen riidankylväjä amur

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    "Tietyn kynnyksen ylittämisen jälkeen tapahtuu jonkinlainen irti päästäminen, "

Mulla on joskus kehostapoitumises näin, jostain syystä joskus pelottaaa hirvitävästi ja laittaa vastaan, sitten kun antaa myöten kaikki onki ok. Ja siis nää tapahtuu nää irtautumiset " pyytämättäja yllättäen". Toki ei enää pitkään aikaan ole tämmöstä pelottavaa ollu.

• Tykkään Tykkään x 1
  17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    Mä lähtisin teinä miettimään sitä, miksette usko tai halua uskoa että tänne tulee uusia nikkejä eikä vanhoja nikkejä uusilla nikeillä? Samoin mä teinä miettisin sitä, että miksi teille on tärkeää tietää onko joku nikki joku entinen uudella ja jos niin kuka? Eikö jutun sisältö oo se mikä pitäis merkata eikä se kuka sanoo? Vai?

Ja jokuhan vois vetää semmosen johtopäätöksen että te jotka mietitte joidenkin olevan vanhoja nikkejä uusilla nikeillä, niin te itse olette vanhoja nikkejä jotka huutelette täällä nyt vaihtuvilla nikeillä tai anonyymina. Koska toisten kuvittelee tekevän sitä mitä itse tekee, eli jos kuvittelette toisten olevan vanhoja nikkejä uusilla nikeillä niin te itse olette just noita ja siks kuvittelette muittenkin käyttäytyvän samoin.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Ei ne mua haittaa. Mä otan nää sivuraiteilijat lähinnä kärpäsen surinana :coffee:

Jos niiden antaa häiritä niin menee turhaan energiaa niiden hätistelyyn...

• Tykkään Tykkään x 1
  19. vierailija Vierailija

Amur sinä olet, senkin teeskentelevä pikku paskiainen!

20. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    15
    Missähän se tyyppi (vierailija) lienee joka niitä tutoriaaleja tänne laitto ja niitä kovasti suositteli...

21. vierailija Vierailija

Amuuur! Hohoiiiiii! Mitäs Amurille kuuluu?! Amuuuuur!!

22. vierailija Vierailija

Moi Amur. Miksi et oo vanhalla nikilläs täällä

23. vierailija Vierailija

Amur haluutko että me saadaan sut näyttämään todelliset kasvosi TAAS KEERAN?! :D

24. vierailija Vierailija

Amurilla taas akti päällä mites se sillee???

25. Paljastus Vierailija

Suurin osa luulee, että neljä edellistä viestiä ovat vain jonkun aivottoman apinan aikaasaannos, tavallista älyvapaata trollailua mitä tällä palstalla on ollut ja tulee aina olemaan ja joihin ei kannata kiinnittää sen enempää huomiota.

Ehei, ystäväiseni.

Ne on suollettu peittämään tuon erään vierailijan epäilys siitä, ovatko Outoko ja Qui-Gon Jinn yksi ja sama asia. Meinasin itsekin mennä halpaan, mutta jokin pieni muisto alkoi itämään päässäni vilkaistessani myös Outokon kirjoituksia... Nehän ovat täsmälleen samaan tapaan ja samalla tyylillä kirjoitetut kuin Jinninkin.

Tämähän ei vielä todista yhtään mitään, mutta erinäisten päätelmien kautta olen tullut myös siihen tulokseen, että Fossu501:n ja Jedin ja Qui-Gon Jinnin takana on yksi ja sama henkilö. Jinnin profiilitiedoissa - jos joku sinne nyt sattuu jostain kumman syystä eksymään - on pistetty syvemmälle luotaavien harhauttamiseksi vaikka mitä sepustusta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri