Homeen haju ulkovaatteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piipi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piipi"

Vieras
Voihan kettu! Ostin netin kautta käytettynä myyjän mukaan "todella vähän käytetyn" Lassie Suprafill -haalarin, jossa alaosa kumimateriaalia. Haalari haisee aivan homeelle, sellaiselle vanhalle kosteusvaurioiselle talolle. Pesin puvun ja haju lähti yläosasta, mutta alaosan kurakankaassa on ja pysyy. Onko mitään tehtävissä vai heitänkö suoraan roskiin? Kehtaanko laittaa myyjälle viestiä, että "hei tiedätkö asuvasi hometalossa"? Harmittaa, kun rahat menee hukkaan :(

Valitettavasti joudut heittämään roskiin haalarit. Ilmoita myyjälle ja mahdollisesti fiksu myyjä palauttaa ainakin osan rahoista.
Itse toivoisin kohdallani toimittavan näin. Välttämättä myyjänä ei huomaa homeen hajua, jos siihen on jo tottunut.

Olen myös ostanut homeisia ja ilmoittanut myyjälle. En ole saanut rahojani takaisin, mutta aina kannattaa yrittää.

Voit sä kokeilla liottaa etikassa ja pestä ja tuulettaa ja pestä ja tuulettaa mutta hirveä homma on eikä välttämättä edes auta. Laita viestiä myyjälle ja kysy suostuuko hyvittämään jotain. Ainakin tietää sen jälkeen jos ei ole vielä tiedostanut itse hajua.

Yhteistyössä