homeopatia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kokeilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksikään tutkimus ei ole pystynyt osoittamaan että homeopatia auttaisi paremmin kuin lumelääke. Ts. sen teho perustuu pelkästään lume-efektiin. Mutta jos kykenet "uskomaan" siihen että toimii, niin silloin lume-efektikin on voimakkaampi. Eli siitä vaan jos haluat tuhlata rahasi tyhjään ja kykenet siihen uskomaan :).

Nostetaanpa vanhaa ketjua.... Sain itse avun homeopatialla reumaan ja vatsa/suolisto-ongelmiin. Ei kyllä voi verrata lumelääkkeisiin, jos sain jättää reumalääkkeet veks, reumaa olin kuintekin sairastanut jo yli 15 vuotta. Kaupanpäälisinä epäsäännölliset kuukautiseni (minulla pco) alkoivat tulla ensimmäistä kertaa elämäni aikana säännöllisin väliajoin. Kallista oli, mutta ei menneet rahat hukkaan sain terveyteni takaisin!

100% lumelääke. Vai miten jattelet, että vesi jossa on pari molekyyliä vaikuttavaa ainetta koko aurinkokunnan tilavuutta vastavassa määrässä voi vaikuttaa mitenkään?

Vatsani turposi ilman selittävää syytä aina ruokailujen yhteydessä, liitettiin sitten ärtyneen suolen oireyhtymään... No lääkäreillä ei ollut oikein mitään apua tarjota siihen, hakeuduin sitten hyvälle homeopaatille nimeltä Liisa Sulkakoski. Hän on myös ammatiltaan lääkäri. Vatsani oli turpoillut jo vuosikaudet, sitten sain häneltä erästä homeopaattista lääkettä toisen haastattelu kerran jälkeen (ensimmäisellä ei välttämättä onnista.) kun olin ottanut ne homeopaattiset helmet, ei menny kun 1-2min niin sain juosta täyttä häkää vessaan... ja kaikki tuli ripulina ulos. Sitten myöhemmin huomasin, et hei.. minun vatsahan ei enää turpoo! voiko tämä olla tottakaan ja ei oo turvonnu muuten enää päälle vuoteen kertaakaan... Ihan sama mitä söit.

Ei tätä pysty selittämään mikään muu.

Ihana homeopatia! <3 :)

100% lumelääke. Vai miten jattelet, että vesi jossa on pari molekyyliä vaikuttavaa ainetta koko aurinkokunnan tilavuutta vastavassa määrässä voi vaikuttaa mitenkään?

Minkälaisia henkilökohtaisia kokemuksia sinulla on homeopatiasta? Jos et ole kokeillut ei kannata kirjoitella. Hällä väliä miten se pieni määrä toimii, mutta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se vaan tiettyihin vaivoihin toimii todella hyvin!

Huuhaata! Voi herran jee. Ottakaa selvää asioista. Sen "vaikuttavat" osat, niitä ei ole.
"Lääketieteellisessä Lancet-aikakauslehdessä vuonna 2005 julkaistun katsauksen[24][25] mukaan 110:ssä eri homeopatian vaikutusta tutkineessa tieteellisessä tutkimuksessa ei onnistuttu osoittamaan homeopatian toimivan plaseboa eli lumelääkettä paremmin".

Lumelääkettä tai ei. Lähinnä uskon ihmisten väliseen vuorovaikutukseen. Homeopaatilla käynti auttoi niin, että ei tarvinnut lasta uudestaan sinne viedä. Saatiin lopulta astmadiagnoosi ja lääkkeet eikä enää turhia antibioottikuureja.

Yhteistyössä