M
Milla_81_
Vieras
Mistä hommista saa teidän mielestänne palkkaa mielestänne helposti? Eli lähinnä semmosia hommia haen, joissa palkan määrä on korkea suhteutettuna vaativuuteen. Esim. joku vahtimestari tms. ei oo vaativa homma, mutta eipä oo palkkakaan kummoinen, joten se ei sovi tähän. Ja voihan tonkin homman hoitaa monella tavalla. Itse vain tunnen yhden vahtimestarin, joka lähinnä vaan notkuu siellä kopissa eikä tee mitään muuta kuin vahtaa nettiä.
Ja voi tässä sitten kertoa, niitäkin hommia joissa joka euron eteen joutuu ponnistelelmaan liikaakin. Mutta ehkä painottuen tohon ekaan, ettei tästä tulis pelkkää oman palkan valittelua.
Voit kanssa kertoa mihin oma hommasi sijoittuu. Itse olen vientiassistentti. TYö on kivaa eikä oikeestaan kauheen vaativaa, mutta palkkaa tippuu semmonen 2500 nettona. Olen sitä mieltä, että ihan oikeessa suhteessa on mulla palkka ja työ. Koulutus on tradenomi.
Ja voi tässä sitten kertoa, niitäkin hommia joissa joka euron eteen joutuu ponnistelelmaan liikaakin. Mutta ehkä painottuen tohon ekaan, ettei tästä tulis pelkkää oman palkan valittelua.
Voit kanssa kertoa mihin oma hommasi sijoittuu. Itse olen vientiassistentti. TYö on kivaa eikä oikeestaan kauheen vaativaa, mutta palkkaa tippuu semmonen 2500 nettona. Olen sitä mieltä, että ihan oikeessa suhteessa on mulla palkka ja työ. Koulutus on tradenomi.