Hae Anna.fi-sivustolta

Homoparit ja lapsi

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä valentino, 18.07.2010.

1. Tiedemummo Vierailija

Olen huomannut, että joten kuten järjissään olevat yleisen avioliittolain vastustajat kirjoittelevat Uuden Suomen Puheenvuoro-sivustoilla. Niissäkään keskusteluissa eivät nämä vastustat yllä kummoiseen argumentointiin, sillä perustelut ovat suunnilleen samoja kuin valentinon trollauksissaan käyttämät. Jotkut taas suosivat "saarnaaja" Mikko Lahden harjoittamaa raamatunlauseilla mahtailua.

2. Sukupolvilumpio Vierailija

Piereskellessänikin kuulostan älykkäämmältä kun vertaa näihin Valentinon trollipörinöihin.

3. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Lukekaapa sanomalehti Karjalaïsesta, miten Turkissa homoja käsitellään. Saatte olla onnellisia, että asutte Suomessa.

Toisekseen, te jotka minua mollaatte, olette unohtaneet tosiasiat, joita puolustan ja se tosiasia on pieni viaton lapsi. Teidän halunne on pientä verrattuna pinen lapsen tunne elämään ja hänen lapsen oikeuksiinsa, hävetkää!

4. Sukupolvilumpio Vierailija

Trololo 10 hours - YouTube

5. Rosita Vierailija

Luepa, valentino, sanomalehti Hufvudstadsbladetista, miten Kiinassa trolleja käsitellään. Saat olla onnellinen, että asut Suomessa.

Sinä trollaaja yhä jaksat jauhaa samaa pastaa ja käyttää lapsia keppihevosinasi. Sinun häijy homofobiasi on hyttysen ininää; tasa-arvon ja ihmisoikeuksien toteutumista et voi estää.

Osaatkohan edes hävetä käytöstäsi?

6. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Tiedätkö mitä "Trolli" tarkoittaa ?Trolli ? Wikipedia Luepa tuosta ja mieti.
    En ole ajatuksissani yksin, jos tutkit asioita tarkemmin, niin huomaat kyllä. Siis sinunkin mielestä kaksi partasuu jätkää soipii pienen lapsen-alun hoitajaksi?!
    Ehei hyvät homot ja heidän ystävänsä, jossain se raja pitää olla. Emme elä misäänn sodomassa emmekä gomorrrassa, missä kukin panee ketä ehtii.
    Homofobiaa tai ei, niin homot saavat elää en heitä syytä, mutta puolustuskyvytöntä ja arvostelukyvytöntä älkööt omiko. Kait tuli selväksi.
    No tuo ruotsalaislehtihän kuuluu siihen samaan kategoriaan homojen kanssa!

7. Castafiore Vierailija

Valentino-papan maailmassa vain parrattomilla saa olla lapsia. Hulppeaa! Eivät edes Räsäskä tai Sahuri Hakkarainen keksisi tuollaista lakialoitetta.

8. Manna Vierailija

Uskomattoman iljettävä ukkeli tämä Valentino. Hän uhraa viattomia lapsia omalle homofobialleen! Tässä Rob Tisinain tyhjentävä selitys siitä, mistä on kyse: Protect the Children (and mean it) - YouTube

9. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Sanomalehti: "BREIVIK SAA NAISILTA RAKKAUSKIRJEITÄ VANKILAAN"
    "Kirjeitä on monenlaisia: osa on rakkauskirjeitä, osa äidillisen ymmärtäviä ja osa kristinuskon sanomasta muistuttavia".
    Kun luen minulle kirjoitettuja viestejä, heijastuu niistä suuri rakkaus näitä homomiehiä kohtaan, kirjoittajina suuremmalta osin naisia. Niin suuri rakkaus naisilla on näitä eriskummalliuuksia kohtaan.

On tuo naisen logiikka erikoinen, voisiko tuon toisin sanoa!

10. Sukupolvilumpio Vierailija

Turha yrittää, kilipää.

Olet trollailuillasi kerännyt vihamiehiksesi sekä miehiä että naisia.

11. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Onhan niitä miehiäkin, joiden "äidinvaisto" on miehuutta korkeammalla tasolla.

12. valentino Älä usko kaikkea mitä näe

Saadut tykkäykset:
    0
    Homojen, mamujen ja sikojen palvonta on mennyt överiksi. Enää ei normius ole hyvä, vaan kaikkinainen epäoleellinen valtaa alaa. Onhan se ymmärrettävää, kun sukupolvet vaihtuvat ja ruokiin iskostettu "lisäaine" määrät sen kun kasvavat.

Nykypolvien lapset ovat oppineet käytöstapansa lähinnä medioista, heidän käsityksensä asioista ovat ulkopuolelta omien ajatusten ja tuntemusten, sitä osoittaa allekirjoittaneellekin annettu lempi nim, joka kuitekaan ei ole minun "lempinimeni vaan ihan toisen ja jottei tulisi sekaannusta, niin laitan linkin todellisen trollipeikon kotisivusta. Kohdistakaa nyt vihanne oikeaan osoitteeseen.

Trollipeikon Kotisivut

Terveisin! valentino, tuo viisauden alku ja juuri!

13. Manna Vierailija

Turha yrittää venkoilla. Olet trolli.

14. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Homopareille ei voi myöntää adoptio oikeutta, sen sijaan heteroidiootit voivat lapsia vapaasti synnyttää.

15. Homo Vierailija

Oon ite homos :D Oon vasta 14.v >.< Mut oon mä mun tyttöystävääki jo päässyt panemaan <3. (Oli tietenkin kondomilla :D)

16. höh Vierailija

Kirjoita normaalisti. Kyllä sanoma tulee perille ja lukija osaa lukea ilman, että toisen kirjoituksesta täytyy lauseita erikseen pomia vastattavaksi. Sekavaa, sekavaa. Useinmiten hyppäänkin yli.

17. hille2 Vierailija

Ihan selkeästi kirjoitettua ja argumentoitua asiaahan tuo Anutiina kirjoittaa.

18. Muutamissa maissa on kyseinen laki, mutta oletteko seuranneet miten se on muuttanut koko enemistöväestön elämisen.
    Lapsen kasvatus vanhemmilta pois, muuttuu yhteiskunnan kasvatettavaksi.
    Vanhemmat ei voi sitten neuvoa lastaan mihinkään suuntaa.
    Älkää tehkö ainuttakaan lasta kärsimään tähän maailmaan.
    Kiina, Pohjois-Korea on esimerkillisiä maita miten siellä kansaa alistetaan vaikka siellä ei ole homoparilakia, vaan toisenlainen tiktaattorivalta.
    Homopari laki on kauhu kansalle, vastustakaa täysillä.

19. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitähän se jumala meinasi kun loi homot maan päälle ??

20. Käytä ääntäsi Vierailija

Mitä homoavioliitot tekivät Massachusettsille
    ...ja ovat tehneet joka maassa, jossa homoliitto on laillistettu. Tämä on myös tulevaisuutta Suomessa, ellei lain voimaantuloa saada estettyä.
    Katso itse:

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=40301

"Kansalaisaloite avioliiton säilyttämisestä aidosti tasa-arvoisena, miehen ja naisen välisenä liittona ja sukupuolineutraalin avioliittolain kumoamisesta. Sukupuolineutraali avioliitto riistää adoptiolapselta mahdollisuuden korvaavaan kokemukseen eri sukupuolta olevista vanhemmista, isästä ja äidistä. Lapsen oikeus olla isän ja äidin hoidettavana ei voi toteutua samaa sukupuolta olevien avioliitossa. Samaa sukupuolta olevien parien oikeudet on huomioitu riittävällä tavalla parisuhdelaissa."

Käy allekirjoittamassa kansalaisaloite syyskuuhun 2015 mennessä sivulla:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175

Tarvitset nettipankkitunnukset. Sivusto on virallinen ja turvallinen, salatulla yhteydellä varustettu (HTTPS). Voit myös tulostaa lomakkeen, täyttää sen huolellisesti ja palauttaa postitse.

Lisätietoja osoitteesta: http://www.aitoavioliitto.fi/

21. Homo itse Vierailija

Siis jos ois vähänki kunnioitusta noilla toisilla vanhemmilla omia lapsiaan kohtaan ku tolleen antaa lapsen kiusata koska ensiksi kiuaaajan vanhempien ja opettajan vika kun ei valvo lapsen käytöstä ja muutenkki tuohan on sillee että kyllähän hetero perheiden lapsiakin kiusataa ja miltein jokaista lasta on nykyään jossain vaiheessa haukuttu homoksi,läskiksi,idiootiksi jne... ja jos joku homopari lapsen hankkii niin ei se lapsi oo iha sellanen juttu kun suuri osa nykyään ilmeisesti luulee eli se lapsi ois homojen/lesbojen hoivissa sitte jotenki paljonki erilainen kuin hetero perheen. Samoja lapsiahan nuo silti ovat, itse olen homo että tiedän itse ehkä ihan hyvin nuo jutut

22. Ibrahim Vierailija

Siinä kristillinen tekopyhä,suvaitsematon kaksinaamainen yrittää lyödä kapuloita kehityksen rattaisiin .
    Raamattu kehottaa tappamaan homot . MIKSI EIVÄT TUO JULKI TÄTÄ TOSIASIAA KAMPANJOIDESSAAN .
    Ihmettelen suuresti miksi vielä on homoja , jotka pyörii kirkon helmoissa? Mihin he tarvitsevat tätä laitosta?

23. vierailija Vierailija

Ei ei ei ei naispareille tai miespareille vielä lastakin siihen tai lapsia!! kyllä on mennyt kieroutuneeksi tämä maailma. Jumala loi miehen ja naisen että he lisääntyvät! Aamen.

24. vierailija Vierailija

Lapsella pitää olla normaalit mallit. Mies ja nainen. Joiden kautta kasvavat tähän maailmaan.

25. vierailija Vierailija

Pitäisikö tehdä jotain niille heteroaikuisille jotka tallovat tällä tavalla homoja ja heidän lapsiaan ;)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri