Hömppä se vaan jatkuu...G: Millainen kalenteri sinulla on tai onko useampi...?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
Meillä on seinäkalenteri keittiössä,missä jokakuukausi erilaisia söpöjä koiria,kassissa kulkee pikkuinen tiimarista ostettu kalenteri missä tatty teddy kuvitus,ja sitten on viellä A5 kokoinen kalenteri jota en ole viellä aloittanut käyttämään,saa nähdä jääkö turhaksi,jos tuolla pienelläkin pärjää.
Pojalla 6v on oma seinäkalenteri,sain ilmaiseksi Gesar koiranruokakalenterin,siinä se söpö valkoinen koira.

Oli sellainen nemi-päivyri, nahkakantinen tms viime vuoden. Täksi vuodeksi ajattelin ostaa seinäkalenterin niin että mieskin näkisi kaikki menot. Prismasta sellaisen traktori-kalenterin. On tosi kauniisti piirrettyjä tms traktoreita uutta ja vanhaa.

meillä on tällä hetkellä traktori kalenteri |O siis jonkun koneviestin mukana tullut

yleensä olen ostanu sellasen koko perheen kalenterin mihin on helppo pistää jokaisen menot ja laskut ylös ynnä muut nyt on vaan jääny

Seinäkalenterina keittiössä on tollanen perhekalenteri jossa on jokaiselle perheenjäsenelle oma sarake.

Ja muuten sitten mulla on tollanen lukuvuosikalenteri. Vois kyllä ostaa sellasen mikä alkaa tammikuusta...

öö... seinällä on kisukalenteri, laukussa mukana nahkakantinen A5-kokonen päivyri (muistaakseni timex tai jotain, en jaksa kaivaa nytte) johon ostan joka vuosi uuden kalenteriosan. sitte on liiton kalenteri, mustakantinen jota ei tuu käytettyä ollenkaan. se on oikeestaan ihan turha.

ja tietty kännykän kalenteri ja töissä viikkokalenteri :D

Kierresidoskalenteri eteisen pöydällä, että ukko näkee koska mä töissä; että tietää hakea lasta hoidosta. Ja kassissa sellanen jonne joka vuosi ostetaan uudet sisälehdet, kannet ovat Nalle Puh

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä tarvitsen viikkopäivyrin, semmoinen kovakantinen kirjanen kierresidoksella jossa yksi aukeama on yksi viikko ja on kirjoitustilaa. En ole vielä löytänyt uutta, hirmu tuska on saada - muuten ei nimittäin tule mistään mitään.

ootko käyny akateemisesta tai suomalaisesta kirjakaupasta kattomassa? en oo itekkään monessa paikassa nyt tuommosia nähny.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ootko käyny akateemisesta tai suomalaisesta kirjakaupasta kattomassa? en oo itekkään monessa paikassa nyt tuommosia nähny.

Kaupunkiin saakka en ole vielä lähtenyt hakemaan, yritin tuolta läheltä yhdestä rojukaupasta katsella mutta siellä ei ollut minkäänlaisia.
Ja kun sen pitäisi vielä olla kivakin. :D :xmas:

Seinäkalenterina toimii hirveä Pirkanmaan jätehuollon kalenteri, joka tosiaankin on paikassa, jossa sen epäesteettisyys ei korostu. Tärkein kalenteri on minulle kuitenkin yliopiston kalenteri, johon olen sisällyttänyt koko elämäni.

Yhteistyössä