"Hömppägalluppia"; Lempituotteesi Ofilamella/Avonilla?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
Oriflamen Seeing is Believing silmänympärys voide
-Rich intensive moisturiser päivävoide
-pehmittävä jalkavoide

Avonia en ole testanut,tosin kyllä tilanut,kaapissa on joku silmänympärys voide,missä geeliä laitetaan olikos nyt yläluomelle ja voidetta alaluomelle,onko kellään kokemusta siitä?
Entäs mitä Avon tuotteita suosittelet,pintakuivalle iholle,ilman hajusteita ja alkoholia pitää olla.??

Oriflamea en ole koskaan kokeillut. Pari kertaa Avonilta olen tilannut ja tykkään vain tuoksuista. Perceive -parfyymia käytän Avonilta ja mies käyttää Christina Lacroixia, mikä on aivan ihanaa.

Mä en ole kokeillut muita Avonin tuotteita kun suihkugeelejä ja shamppoita ja niitä voin suositella, ovat aivan mahtavia. Mulla on kyllä Avonin meikkejäkin mutta kun en paljoa meikkaa niin ei ole tullut kokeiltua niitä.

En sitte tiiä luetaaks mut jääviksi... :| :D

Oriflamea joskus tilaillu, ei hirveesti oo mitään helmiä löytynyt.

Avonilta on nyt kauhee luettelo, tässä jotain:

At- happihoito päänahalle: ei kutia, ei punoita, ei hilsettä.
At- kiiltosuihke hiuksille; tosi edullinen ja tehokas.

Planet Spa KOKO oliiviöjysarja, kosteuttaa mukavasti.
Planet Spa KOKO kuolleenmeren mutasarja, ihana.

Naturalseista vadelmavartalojugurtti, mansikkasarja, karhunvatukkasarja, vanijasarja....

Anew- laadukkaat ihonhoitotuotteet; selluliittivoide, ryppyeliksiirit, yövoiteet jne jne

Meikeistä vaikka mitä, luomivärit, Supershock- ripsari, Nailwear, huulipunat jne

Foot Works jalkojenhoitotuotteet kaikki tosi loistavia ja toimivia!

Korut ja kassit :p

Ja suhkugeelit, karvankasvua hidastavat ja viilentävät ja ääh ei jaksa luetella. :D

No joo ja tuoksuja 120v tuoksufirmana aloittaneella on vaikka kuin; Christian Lacroixin Rouge ja Cynthia Rowleyn äiti- tytär sarja :p

Ja syksyllä tulee Marimekon unikkokuosilla meikkejä (sori, epäolennaista, innostuin) :ashamed:

=) :D

Oriflamea käytin ja jmyin joskus 15 vuotta sitten, mutta nyt olen löytänyt Avonin tuotteet jotka ovat edullisempia, mutta silti laadukkaita.
Ihoni olen saanut kuntoon näillä jotka ovat myös ehdottomia suosikkejani.
Mikrokuorinta 4 vaiheinen tosi tehokas, iho kirkastui ja kuulastui.Meikki näyttää paljon paremmalta tämän hoidon jälkeen.
Tuo silmänympärysvoide josta ap mainitsi on myydyimpien ja suosituimpien joukossa joten en ole ilmeisesti ainoa joka siihen on erittäin tyytyväinen.

Käytössä on Anew-sarjan täsmätuotteet ja ne ovat tehokkaita.
Lisäksi Planet Spa-sarja on ihan huippu etenkin Tulivuori-sarjan lämmittävä kasvonaamio.Lähtee mustapäät ja iho uusiutuu.

Tykkään myös niistä suihkuhyytelöistä.

Yhteistyössä