Hopeanharmaa tukka vaaleilla raidoilla auttakaa mua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Mä oon nyt koko aamun koittanut googlettaa mun uutta tukkavisiota, mutta vaikka koittaisin mit hakusanoja niin en vaan löydä. Yritän siis etsiä kuvaa tukasta, joka olisi hopeanharmaa, alta tummempi (tumma tuhka, ehkä 7A-6A) ja päällä olis vaaleita, jopa valkoisia raitoja, paljon. Mieluiten pitkä, mutta lyhytkin käy. Silloin kun opiskelin kampaajaksi, meidän luokalla oli tyttö jolla oli tällainen tukka, mä haluun kanssa. Apua, joku google-taitaja, kerro mitä mun pitää sinne kirjottaa että löydän.

No en mä tollasta tukkaa haluakaan kun kuvassa, mulla on siis pitkät hiukset enkä tupeeraa niitä. Se tukka jota etsin on ihan eri näköinen, saman sävyinen vaan. :)

[QUOTE="aha";22663121]Ei sun tarviikkaan. Musta toi on hieno :)[/QUOTE]

Sorry vähän tyly kommentti, mutta kun itse olen harmaantunut tosi nuorena (alkoi jo 24-v) ja yritän vimmatusti värjätä kamalat harmaat juurikasvut peittoon muutaman viikon välein. Minut harmaa saa näyttämään 10 vuotta ikääni vanhemmalta ja vie kasvoistakin kaiken värin. Ehkä se jollekin sitten sopii.

[QUOTE="vieras";22663158]Sorry vähän tyly kommentti, mutta kun itse olen harmaantunut tosi nuorena (alkoi jo 24-v) ja yritän vimmatusti värjätä kamalat harmaat juurikasvut peittoon muutaman viikon välein. Minut harmaa saa näyttämään 10 vuotta ikääni vanhemmalta ja vie kasvoistakin kaiken värin. Ehkä se jollekin sitten sopii.[/QUOTE]

No sehän olis vaan hyvä jos mä viimein näyttäisin itseni ikäiseltä, kun edelleen kaikki tuntemattomat luulee että oon 16v. :D Mä taas olen jo vuosia halunnut aidosti kylmänvärien tukan, mutta aina jossain vaiheessa mun hiusten punapigmentti alkaa puskemaan läpi ja joka ikisestä väristä tulee lämpimän sävyinen, vaaleista raidoista keltaisia jne. Plus että toi tukka mitä metsästän on kaikkien aikojen hienoin mitä oon nähnyt, eikä se näytä sitlä että tukka olis harmaantunut.

Ihana väri! Mäkin haluan tommosen tukan :D Toi hopee on vaan siitä huono, että vaikka miten ois kestoväri niin mulla se haalistuu jo muutamassa pesussa :( Eipä sit paljon huvita maksaa n.100 euroa kampaajalle ja iloita siitä sitten pari päivää.

En oo menossa kampaajalle, vaan teen itse, annan sit kampaajan vaan leikkaa huonot pois (oon siis itsekin kampaaja, mut ainoa mitä en pysty itselleni tekemään on hiustenleikkaus takaa). Sitä varten tarttis kuvan niin vähän tietäs ennakkoon mihin tähtää. :P

Yhteistyössä