Hormonikierukka 8kk ja säännölliset kuukautiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AulisKotityöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AulisKotityöläinen

Vieras
Onko enää toivoa, että kuukautiset loppuis kokonaan!? Yleensähän ne loppuu puolenvuoden sisällä kierukan laittamisesta, mutta eipä vaan ole loppunu. Koko ajan ollut säännölliset, vuoto sentään niukentunut minimaaliseksi. Nyt kyllä näyttää siltä että kierto on uhkaavasti lyhenemään päin, kiva jos alkaa olla menkat vajaan 4vk:n välein.... :0 :0 Jos olis loppumassa, niin luulis että kierto vaan pitenee??

Nimin. Hormonihirmu

Mulla ikää 27v ja hormoonikierukka ollu 6,5kk. 5kk ei oo ollu menkkoja. Ainoastaan uhdynnän jälkee tullu vessakäynnin jälkeen paperiin hieman verta. Naama kukkii sitäkin enempi

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Minulla oli hormoonikierukan kanssa ihan säännölliset kuukautiset. Niukat tosin ja joku sanoi että nuorilla naisilla ei yleensä kuukautiset jää kokonaan pois :)

Ihana kuulla olevansa nuori 37-v :D Täytynee toivoa, että ulkoinen olemus säilyy vielä pitkään yhtä nuorekkaana kuin sisäinenkin ;)

MUlle kierukka laitettiin noin kuukausi sit.Niukkaa vuotoa on ollut melkein päivittäin siitä asti.Sidettä tms. en ole tarvinu vaan verta jää vessassa käynnin yhteydessä paperiin ja joskus näkyy myös pikkareissa vähän.Onko tää normaalia?

Normaalia on. Alkuvaiheessa saattaa tiputella. Mulla loppui tiputtelut 1,5kk kohalla. Siskolla taas ekat 4kk tiputtelua koko ajan. Otatti kierukan sit pois,kun "menkat" ei loppuneet

Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
MUlle kierukka laitettiin noin kuukausi sit.Niukkaa vuotoa on ollut melkein päivittäin siitä asti.Sidettä tms. en ole tarvinu vaan verta jää vessassa käynnin yhteydessä paperiin ja joskus näkyy myös pikkareissa vähän.Onko tää normaalia?

´mulla oli tuota ekat pari kuukautta. välillä tosin vuosi reippaammin, mutta nyt on loppunut.

Yhteistyössä