Hormonikierukka ja raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kauanko menkat voi olla kokonaan poissa? Jos kierukan aikana tullut yleensä mini vuotoa n. 2 päivää kerran kuussa aika säännölliseen aikaan ja sitten menee esim 3kk ilman pienintäkään vuotoa?
Aika epätodennäköistä varmaankin olla raskaana jos on hormonikierukka? Vai onko joku tullut kierukan kans raskaaksi?

Mulla on ollu kierukka kaksi vuotta. Vielä ei ole mitään logiikkaa, milloin "menkat" tulee (korkeintaan pari päivää tuhrua). Väliin tulee kuukausittain ja välillä on noita 3 kk:n taukoja. Joillain vissiin jää menkat kokonaan pois, ettei ole edes niitä joitain tuhrupäiviä, joten kierukan kanssa ei oikein voi raskautta huomata menkkojen puutteesta.
Eikö kierukka aika varma ehkäisy ole, en prosenttilukua muista, joten eiköhän se epätodennäköistä ole, että raskaana olis. Mutta itsekin olen muutaman testin tehnyt varuilta, kun muita r-oireita silloin tällöin on ollut. Kierukan kanssa on mahdollisuus kohdun ulkoiseen raskauteen, joten oon siksikin testannu, ettei sellainen raskaus ainakaan jatkuis pitempään.

Mulla on hormonikierukka nyt toista kertaa. Ekan kanssa kävi niin, että menkat jäi yksien tuhrujen jälkeen kokonaan pois ja pysyivät poissa sen viisi vuotta, minkä kierukka mulla oli. Tää nykyinen on ollu nyt neljä vuotta, ei kertaakaan menkkoja...