Hae Anna.fi-sivustolta

Hormonikorvaushoito

Viestiketju osiossa 'Naistentaudit' , käynnistäjänä nainen49, 05.04.2006.

1. Kirsikka Vierailija

Olen käyttänyt Estrena-geeliä nyt kolmisen viikkoa, mutta aikamoista kokeilua tämä on annoksen löytymisen suhteen.
    Kahdella painalluksella mennään, reseptissä ohje 2-4-6-8-10 painallusta tarpeen mukaan ja gyne kertoi sen sopivan annostuksen löytyvän ajan kanssa.
    Yöunet ovat toki tasaantuneet, mutta muu oirehtiminen (rytmihäiriöt, hikoilu, ahdistuneisuus, masennuskohtaukset, itkuherkkyys ym.) vaan jatkuu. Tiedä sitten pitäisikö turvautua suosiolla masennuslääkkeisiin?

2. Evorel conti Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia tästä laastarista. Olin onnellinen 8 vuotta Femostonilla 2/10, mutta kun siirryttiin tähän vuodottomaan laastariin alkoivat vaikeudet. Olen nyt käyttänyt 0,5 vuotta tätä, oireet kyllä on pysyneet pois mutta vuotaminen on nyt tyyliin 8 päivän kuukautiset, muutama päivä taukoa ja sitten taas uudet. Tämä riemu alkoi epäonnistuneen polyypin poiston jälkeen. Sitäkin ennen oli tiputtelua ja kuukautiset, eli eivät ole loppuneet kuten pitäisi. Jos olette tästä vaihtaneet, niin mikä on teille sopinut? Mielellään kuulisin kokemuksia. Ikää puolessa välissä kuutta kymmentä minulla.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri