Hormonikorvaushoito

  • Viestiketjun aloittaja nainen49
  • Ensimmäinen viesti
Kirsikka
Olen käyttänyt Estrena-geeliä nyt kolmisen viikkoa, mutta aikamoista kokeilua tämä on annoksen löytymisen suhteen.
Kahdella painalluksella mennään, reseptissä ohje 2-4-6-8-10 painallusta tarpeen mukaan ja gyne kertoi sen sopivan annostuksen löytyvän ajan kanssa.
Yöunet ovat toki tasaantuneet, mutta muu oirehtiminen (rytmihäiriöt, hikoilu, ahdistuneisuus, masennuskohtaukset, itkuherkkyys ym.) vaan jatkuu. Tiedä sitten pitäisikö turvautua suosiolla masennuslääkkeisiin?
 
Evorel conti
Onko kenelläkään kokemuksia tästä laastarista. Olin onnellinen 8 vuotta Femostonilla 2/10, mutta kun siirryttiin tähän vuodottomaan laastariin alkoivat vaikeudet. Olen nyt käyttänyt 0,5 vuotta tätä, oireet kyllä on pysyneet pois mutta vuotaminen on nyt tyyliin 8 päivän kuukautiset, muutama päivä taukoa ja sitten taas uudet. Tämä riemu alkoi epäonnistuneen polyypin poiston jälkeen. Sitäkin ennen oli tiputtelua ja kuukautiset, eli eivät ole loppuneet kuten pitäisi. Jos olette tästä vaihtaneet, niin mikä on teille sopinut? Mielellään kuulisin kokemuksia. Ikää puolessa välissä kuutta kymmentä minulla.
 
vierailija Stella 56
Onko kellään kokemusta siitä, että kuukautiset (runsas vuoto!) palaavat oltuaan vuoden pois. Itselläni kävi näin ja lopulta päädyttiin kaavintaan, koska kohdun limakalvo oli niin paksu, että vuoto olisi jatkunut ties kuinka kauan. nyt lääkäri ehdotti Novofem 1mg. Pelkään aloittaa, kun suvussa on runsaasti rintasyöpää ja sydän - ja verisuonitauteja.
 
vierailija
Onko kenelläkään kokemuksia tästä laastarista. Olin onnellinen 8 vuotta Femostonilla 2/10, mutta kun siirryttiin tähän vuodottomaan laastariin alkoivat vaikeudet. Olen nyt käyttänyt 0,5 vuotta tätä, oireet kyllä on pysyneet pois mutta vuotaminen on nyt tyyliin 8 päivän kuukautiset, muutama päivä taukoa ja sitten taas uudet. Tämä riemu alkoi epäonnistuneen polyypin poiston jälkeen. Sitäkin ennen oli tiputtelua ja kuukautiset, eli eivät ole loppuneet kuten pitäisi. Jos olette tästä vaihtaneet, niin mikä on teille sopinut? Mielellään kuulisin kokemuksia. Ikää puolessa välissä kuutta kymmentä minulla.
Jos jollekin on hyötyä tästä kertonuksesta, niin tästä vaihdoin cliovelle pillereihin. Lääkäri väitti ettei vaihtoehtoja ole enää. Minkäänlaisista sivuoireista ei varoitettu. Turposin, masennuin pahasti ja voin huonosti. Kunnes älysin lopettaa. Pari viikkoa meni aika sekavissa oloissa. Sitten tuli kuumat aallot ja yöheräämiset. Mutta masennus hävisi, samoin kaikki vuodot kokonaan. Nyt voin loistavasti ilman vaivoja luontaistuotteella Menowell.
 
Viimeksi muokattu:
55 v. tyytyväinen
Minulla alkoivat yöhikoilut ja muut oireet jo nelikymppisenä (alakuloisuus, järjetön yöhikoilu, asentohuimaus kävellessä, paha haju koko kropassa, erityisesti rintojen alla, tihentynyt virtsaamistarve yms.). Aloitin Divina-hoidon (2 mg) n. 50-vuotiaana ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kaikki ongelmat hävisivät ja sain elinvoimaa (jaksan tehdä töitä yms.). Ainoa ongelma on painonnousu, mutta sen kanssa taistelen sinnikkäästi. Nyt siirryin miedompaan Femoston-lääkkeeseen (1 mg), koska apteekista ei saa Divinaa tukkuongelmien vuoksi. Lisäksi käytän Vagifem-puikkoa 2 krt viikossa.
 
Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nuvialab.com Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä