Hormoonikierukasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormooni-hirvitys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormooni-hirvitys

Vieras
Eli mulla on nyt ollu 7kk hormoonikierukka, vuotamatta olen ollut varmaan yhteensä maximissaan 2 vkoa, ja koko kiertp menny ihan sekaisin.

Kestääkö teillä ovulaatikivut enemmän kun päivän, jotka sen tunnette? epäilen että mulla nyt ovulaatiokipua mutta jatkuu jo toista päivää, vasemmalla puolella, viimeksi samanmoiset kovat kivut olivat vasemmalla puolella. Ja todella kipeä, menkkamainen jomotus alamahalla, ja iskee selän puolellekin.

Mietin, että mitä oireita, jos kierukka on tulossa pois omia aikojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja hormooni-hirvitys:
Eli mulla on nyt ollu 7kk hormoonikierukka, vuotamatta olen ollut varmaan yhteensä maximissaan 2 vkoa, ja koko kiertp menny ihan sekaisin.

Kestääkö teillä ovulaatikivut enemmän kun päivän, jotka sen tunnette? epäilen että mulla nyt ovulaatiokipua mutta jatkuu jo toista päivää, vasemmalla puolella, viimeksi samanmoiset kovat kivut olivat vasemmalla puolella. Ja todella kipeä, menkkamainen jomotus alamahalla, ja iskee selän puolellekin.

Mietin, että mitä oireita, jos kierukka on tulossa pois omia aikojaan?

siis korjaan, edellisellä kerralla ne tosi kivut paikallistu oikealle puolelle, ei vasemmalle.

Mulla on hormonikierukka ja juurikin olen kolmena päivänä tuntenut niitä epämiellyttäviä vihlaisuja tuolla alaoikealla ja tulkinnut ne juurikin oviskivuiksi. Varma en toki ole, vuoden mulla on kohta tää ollu, enkä ole juurikaan vuotanut. Alussa kesti päivän ehkä kerran kuussa ja sit on välillä tullut hetken aikaa (ei siis ees koko päivää ). Nää kivut on kyllä joka kuukausi tulleet.

tattista, mullakin näitä kohtauksia tulee kyllä joka kk:si, ja ollut todellista ongelmaa tuon vuodon kanssa, luulenkin että pyydän ottamaan pois koko kapistuksen. mulla kun jomottaa taas ihan kun menkkakivuissa, mutta kovasti, johan tässä vko sitten loppu vuoto, jota ounastelen menkoiksi, että jospa ne sieltä taas alkaa :( ilmeisesti kierto on sitten muuttunut niin että on n.10 pvän välein menkat, ja kivut kovat, ja vuoto kamalaa, ja kestää vkon, ennen kierukkaa kesti muutaman päivän :( plaah

No juu, ei toi kuulosta kovinkaan muksalta et noin menee :( Eihän siitä ole mitään iloa jos on lähes koko ajan kipeenä tai vuotaa, ei hauskaa :/

Ehkä se ei sitten ole vaan sun juttus, niinku minipillerit ei oo mun juttu.

Yhteistyössä