Hormooninäppyjä ja muita oireita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saiferi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saiferi

Vieras
Tänään on kp 28/28, tein apteekin testin, ja negaa näytti. Ihmettelen vaan näitä mun niin voimakkaita oireita.. Rinnat on tosi kipeet (enemmän kun normaalisti ennen menkkoja), pahoinvointinen/krapulainen olo.. Aamulla mun naamaan oli tullut ihan sikana hormoonifinnejä. Samanlaisii finnejä tuli silloin kun lopetin pillerit, ja kesti puoli vuotta päästä niistä. Nyt taas naamassa niitä vaikka kuinka.. :( Voihan olla että muuten vaan hormoonit heittelee, mutta mietityttää kyllä että voisínko sittenkin olla raskaana.. Onko muita jotka olisi saanut negan menkkojen alkamispäivänä, mutta myöhemmin sitten plussannut??

Yksi mun kaveri ei koko raskausaikana saanut testistä plussaa. Vielä kaks viikkoa ennen laskettua aikaa kaveri huvikseen testasi - nega tuli!! Tämä lienee tosi harvinaista, mutta ehkä se näkyy sullakin vaan myöhemmin.

Ja sitten toisaalta: Ainakin minä - ja muukin - olen aika mestari kehittelemään vaikka minkälaisia raskausoireita itselleni, ihan pahoinvoinnista lähtien. Tähän asti ollut aina nega. Että en silti liikoja toivois....

Mä sain täydellisen negan vielä kaks päivää menkkojen alkamisajankohdan jälkeen. Vasta viikon päästä tuli plussa. raskaushormonia ei välttämättä ole vielä niin, että testissä näkys. odota rauhassa viikko niin eiköhän viimestään sillon näy, jos raskaana olet. Onnea plussaukseen!

Yhteistyössä