Hornetit kanansiivet oli parasta ennen 22.1 ja nyt on 25.1 Ihan hyvää vielä oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu hyvin maistui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu hyvin maistui

Vieras
Olisitteko itse SYÖNEET jos meni parasta ennen
päiväys 3 päivää sitten?

Mitä roskiinkaan heittämään kun ihan hyvän tuoksuinenkin
vielä oli avatessa

[QUOTE="eee";25523238]Just söin eilen 22.1. vanhaksi mennyttä kanaa. Jos tietää, että on pitänyt huolta kylmäketjusta, niin mikäs siinä.[/QUOTE]

Kokoajan ollut kylmässä !!

En olisi syönyt minäkään.

Mies kerran söi kanaa, jonka paketin reunassa oli pieni reikä. Suojakaasut siis karanneet. Minä olin tuon reiän havaittuani jo kuskaamassa kompostiin, mutta mies totesi, että ei sitä mikään vaivaa, kun vain hyvin paistaa. Totesin, että tehköön niin kuin haluaa, kunhan ei lapsille anna palaakaan.

Ei ole mies sen jälkeen mitään epämääräistä syönyt. :) Hyvältä kuulemma maistui, mutta seuraavana päivänä ei ollutkaan enää kivaa...

Jos paketissa lukee parasta ennen tuote voi olla vielä ihan syötävää oman harkinnan mukaan, mutta jos pakkauksessa on viimeinen käyttöpäivä merkintä tuote ei ole enää syötävää! Luultavasti pakkauksessasi on ollut juuri tuo viimeinen käyttöpäivä merkintä niin en todellakaan olisi silloin syönyt!!

En tiedä olisinko syönyt vai en, riippuu ihan tilanteesta, joskus tuntuu, että ei voi syödä ja heitän pois, joskus taas että mikäs siinä. Monesti olen syönyt jotain, jossa viimeinen käyttöpäivä on parilla päivällä ylittynyt ja koskaan ei ole mitään tullut.

Yhteistyössä