Hae Anna.fi-sivustolta

hotelli

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Ronil Royale, 24.09.2004.

1. Ronil Royale Vierailija

Onko kukaan ollut kyseisessä hotellissa Bagassa

2. not yet Vierailija

infoa kaipaisin minäkin, sinne oltais menossa 19.1-3.2 väliseksi ajaksi eikä hotellin kotisivut oikein kerro mitään.. :) eihän ole torakoita???
    ihmettelen kanssa etäisyyttä rantaan- finnmatkojen sivuilla lukee 600m mutta muissa kartoissa n. 200 ??

3. Ronil royale Vierailija

Eiks kukaan oo ollut kyseisesä hotellissa

4. Olen menossa 16.3. kyseiseen hotelliin, onko kukaan aikaisemmin käynyt . Esitteessä minimaalista tietoa.

Kertokaa kokemuksenne

5. Airam Vierailija

Mä kanssa olen menossa samaan hotlaan marraskuun lopulla. Millainen paikka on? Uskoisin joka tapauksessa että ok, koska sijaitsee Bagalla ja vaikka siinä on baaria ympärillä ei siellä yöelämä kauhean myöhään kestä. Taas on pakko mennä Goalla vaikka olen käynyt jo kolme kertaa aiemmin..

6. annu Vierailija

ei sinne rantaan pitkä matka ole. On Baga roadin ei-rannan puoleisella puolella, mutta rantaa pääsee helposti tietä myöten. Sen rantaan menevän tien varrella ykkösbilepaikka Tito´s.

7. elli Vierailija

En ole ollut kyseisessä hotskussa,mutta se on ihan hyvällä paikalla.Olen menossa jo kuudetta krt Goan rannoille 24.11.Mahtava paikka.Hotellialueet siistejä mutta muuten...

8. Airam Vierailija

""elli"", samana päivänä lähden minäkin, jo neljättä kertaa. Goan veto on vahva, on kuin saapuisi aina henkiseen kotiinsa.

9. elli Vierailija

""airam"" me ollaankin sitte naapureita tai ainakin melkein.Meidän hotelli on Santiago.Tuli muuten laskuvirhe,tää onkin vasta viides kerta.Kerran peruivat meidän lennon ja jouduimme tyytymään Thaimaan Phukettiin.Intia mielestäni parempi.Nähdään siellä.

10. Curry Kasparov Vierailija

16.3 Ronil Royale ja ihan Finnmatkojen tuhdin tietopaketin warassa tässä myös:)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri