HPV-rokotteesta vakavia terveydellisiä haittoja ympäri maailman.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voe voe Sano
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voe voe Sano

Vieras
HPV-rokotteen saaneita tyttöjä vaivaa outo sairaus | Magneettimedia

"HPV-rokotteen saaneiden nuorten tyttöjen ja naisten terveyden heikkenemisestä on saatu merkittäviä todisteita kansainvälisesti. Viimeisin on saatu pohjoisesta Kolumbiasta, jossa tyttöjä vaivaa mystinen sairaus. Syyllinen on HPV-rokote."

Voi voi, ja Suomessa media sen kun vaikenee. Taannoin oli oikein otsikot lehdessä että Suomalaiset tytöt ovat innoissaan ottaneet näitä rokotuksia. Koulussa siis jaetaan kuolemaa neulan läpi.

Tämä on verrattavissa sikainfluenssa-rokotteeseen. Lääkefirmat tekee härskiä bisnestä ihmisten terveydellä. Tämäkin on yksi keino vähentää kansaa, esim. jos nuo rokotteet aiheuttavat ennen aikaisia kuolemia tai lapsettomuutta jne.

Ja lähteenäsi oli magneettimedia.

Kyllähän se parisen vuotta sitten kertoi kuinka rokotteet aiheuttavat shaken baby -oireyhtymää. Hyi hyi lastenneuvoloiden terkkarit kun annatte rokotteita jotka aiheuttavat vauvoille mm kallonmurtumia! On se kumma kun Suomessa ei media innostunut. (Ja jos meni ohi niin tämä oli ironiaa)

Suomessa on hyvä testata koko väestöllä, koska tutkimusaineisto l. Ihmiset ovat hyvin dokumentoituja ja koko terveydellinen historia on tiedossa. Myös rokotteen jälkeiset oireet ym. Saavat kattavan koko väestöä koskevan seurannan ja luotettavan. Ei rokotetehtailussa ole kyse muusta kuin rahasta.

Ihmiset ovat tyhmiä ja uskovat mihin vaan, kukaan ei halua ymmärtä tai tajuta että kenellä on rahaa on valtaa. Itsekin tunnen naista kuka otti sen ja kuitenkin syövän-esiasteita on saanut ja rokoten jälkeen aina väsynyt ihminen...

Ihmiset ovat tyhmiä ja uskovat mihin vaan, kukaan ei halua ymmärtä tai tajuta että kenellä on rahaa on valtaa. Itsekin tunnen naista kuka otti sen ja kuitenkin syövän-esiasteita on saanut ja rokoten jälkeen aina väsynyt ihminen...

Hetkinen, etkö sinä ole juuri kannattanut HPV-rokotteita? Vai onko sinun mielestäsi siis vain se "terapeuttinen" rokote hyvä, jonka itse otit ja tämä oikea ennaltaehkäisevä rokote, jota on tutkittu paljon enemmän, huono?

Itse otin HPV-rokotteen vuosia sitten, eikä terveydentilani ole kyllä huonontunut mihinkään :D

Ja tottakai tuttusi on voinut saada rokotteen ottamisenkin jälkeen syövän esiasteita, jos hänellä oli jo virus elimistössään ennen kuin otti rokotteen..

Alkuperäinen kirjoittaja menikö minulta jotain ohi;30477381:
Hetkinen, etkö sinä ole juuri kannattanut HPV-rokotteita? Vai onko sinun mielestäsi siis vain se "terapeuttinen" rokote hyvä, jonka itse otit ja tämä oikea ennaltaehkäisevä rokote, jota on tutkittu paljon enemmän, huono?

Itse otin HPV-rokotteen vuosia sitten, eikä terveydentilani ole kyllä huonontunut mihinkään :D
Mitä itse otin oli käytössä 25 vuotta, se mitä pistetään nyt kaikille on aika vähän ollut vielä markinoilla. En todellakaan halua sanoa että vain se mitä itse teen on oikein, ei kaikki halua tehdä samalla tavalla kuin itse tein. Mutta järki sano että vaikka kuinka joku rokottaa itseä Cardasililla, niin ei se ehkäise syövältä ketään, hpv viruksia on monta ja se ei tehoa kuin kahteen joku lyhyt aikaa tai ei tehoa ollenkaan, vaikka lääkärit tietysti voivat väittää ihan mitä vaan.

[QUOTE="niinno";30477402]Terapeuttinen rokote on tuhat kertaa haitallisempi kuin tuo ennalta ehkäisevä.[/QUOTE]

Jos niin vitsit edes sanoa niin miksi sitten jos se on niin varallinen kenelle mitään ei käynyt 25 v aikana? :)

Sama jakajakajaka taas....

Hahahahah.. Kuinka monen teidänkin tyttären elämä on pilattu HPV-rokotteella jonka yläasteen terkkari on tuupannut kehoon... hähähähähä.. siinähän kärsitte kun olette niin vitun yksinkertaisia että uskotte kaiken paskan mitä media suoltaa... hähähähä

[QUOTE="totuus on";30477065]Suomessa on hyvä testata koko väestöllä, koska tutkimusaineisto l. Ihmiset ovat hyvin dokumentoituja ja koko terveydellinen historia on tiedossa. Myös rokotteen jälkeiset oireet ym. Saavat kattavan koko väestöä koskevan seurannan ja luotettavan. Ei rokotetehtailussa ole kyse muusta kuin rahasta.[/QUOTE]

Ai Suomessako näitä rokotteita nyt on ekana alettu antamaan? Miten se sopii siihen kuvioon että jo ennen kun Suomessa rokotettiin niin saimme lukea (magneettimediasta) huolestuneita raportteja siitä miten rokote on muualla maailmassa aiheuttanut valtavia terveyshaittoja? Ja miten sitä nyt Suomessa testataan "koko väestöllä" kun itse asiassa rokotteen saa aika pieni osa väestöstä..

Yhteistyössä